Forumspill: No mafian

Shinra85

Spillegals effort emo
Spør igjen; Har tiltalte stemmerett? Nå står han på "la meg leve", noe jeg personlig synes er en smule rart at han får lov til.

Som nevnt tidligere; Det lukter Mafian a la Ribbskog av hele dette

Shinra85

Spillegals effort emo
Synes bare det er rart. I en rettsak ville aldri tiltalt ha stemmerett

Men hei, Spillegal, Bakvendtland, same same

Skal være helt ærlig her, fatter egentlig ikke pointe med spillet. Sjekker innom av og til, gjør opp en mening om noen burde henges eller ikke, og dagen går videre. Noen blir drept, engel, mafia... uskyldige osv... Finnes det noe forklaring på hvordan dette spillet spilles?

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen

demake

Seksuelt godteri
Vel, vi burde se på hvilke grupperinger av mennesker som sender de uskyldige i døden. Kanskje det er noen som gjør det oftere enn andre...i tillegg til å stemme nei for medlemmer av samme gruppe. Just sayin'.

demake

Seksuelt godteri
Så, gå tilbake og se på avstemningene.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Gikk rett i kebabfella nok en gang!

Terje

mostly harmless
Så NormalGeek stemte for å redde Drauden og Nilo, men dømte Ganon og Agra. Jeg stemte mot Drauden sjøl, og har fortsatt en sterk mistanke til ham. Men er altså begge barna tatt opp i mafiaen? Og er det likevel Nilo som egentlig styrer greia fra bak kebabdisken mens han gjør den der skjønnerikkenojeglol-greia?

Det er noe muffens her. Tenker vi henger TheNormaGeek. Bygda klarer seg bedre uten sånn ungdomsramp likevel.

Nå begynner det å ligne noe her Terje, kanskje du slipper unna galgen.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Denne rettssaken har pågått for lenge, jeg må be om en konsensus før midnatt, ellers er Geek klarert resten av dag 3 og kan ikke nomineres igjen.

Heng han, han er MafiaGeek (9/8)
demake
Buggz
Shinra85
Eivind
Nilo
Terje
Neocon
Oblivione
sheriffen

Han er nok bare en helt normal geek (4/7)
TheNormalGeek
Klaymen
Drauden
Libresse

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hjelpe og trøste. Kun 11 av dere ankommer rådhuset denne morgenen. Denne byen må ha en forbannelse … en MAFIAN-forbannelse!

Neocon og Libresse ble drept i natt.

Det er nå dag 4.

Spillere i live:
Terje
Klaymen
Buggz
Drauden
sheriffen
justincase
Shinra85
Oblivione
Eivind
demake
Nilo

demake

Seksuelt godteri
De som dauer om natta, får vi vite om de er skyldige eller ei?