Forumspill: No mafian

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Tha Bøggz har forsåvidt ikke tatt livet av så mange og om Eivind kan skifte mening slenger jeg meg på den, let him live. Utelukker ikke helt han er mafia men føler det er andre vi har bedre "beviser" mot.

Edit: Enig med demake angående Klaymen, sendt flere i galgen men flyr fint under radaren.

Jeg tenner en ny sigg å ringer et rekrutteringsbyrå da jeg trenger en assistent til å gå igjennom drapsaksdokumentene. Jeg blir sittende på benken mens jeg blar i bildekatalogen over tilgjengelige kvinnelige assistenter.
 
Vet ikke med Klaymen, virker som han blir styrt av kjerringa, men han prøvde jo å spare normalgeek som viste seg å være uskyldig. Samtidig er det veldig lett for Mafian å stemme taktisk siden det er en åpen avstemning og de da kan floate stemmen sin på den siden som passer best sålenge de ser at personen uansett blir dømt.

Terje lukter mindre parmesan, men jeg stoler ikke helt på'n. Nilo må åpenbart dø.
 

Terje

mostly harmless
Så nå mistenker vi Buggz fordi... han har skjegg? Her sier jeg stopp, vi trenger bedre grunner enn dette. Å peke ut tilfeldige folk og henge de har ikke funka én eneste gang hittil. La Buggz leve.

Jeg laga meg en liste over alle som fortsatt lever og noterte meg hvordan de stemte i de fem foregående avstemningene. Ingen har stemt skyldig i alle sammen, og heller ikke fire ganger. Men det er tre stykker som har stemt skyldig tre ganger; Nilo, Sheriffen og *kremt* meg selv. Jeg skal forsvare mine om det blir nødvendig, men det er annen ting verd å merke seg. Jeg og Nilo stemte uskyldig i begge de to andre avstemningen, mens Sheriffen unnlot å stemme i disse! Så Sheriffen har aldri stemt uskyldig, og er en av de som stemmer skyldig oftest. Jeg har ikke tatt med Buggz-stemmene her, men han var jo rimelig kjapt ute med å stemme skyldig nå også. Så hva har Sheriffen drevet med egentlig? Lovet oss at han skal løse denne gåten men har bare sittet og pattet på pipa si og nikket mens vi henger uskyldig etter uskyldig? Tenker kanskje vi bør skifte litt fokus her.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Nilo.

Heller pizza enn babb i denna byen!

Ber også om bruk av kebabspir istedet for galge.

Men ja; Min stemme er å ta livet av Nilo. Lurifakseriet må ta slutt
 
Da veit jeg hvem mafian er:

Terje, Neocon og Buggz + Eivind & Shinra85 som plutselig går apeshit etter siste posten min. Han er deff med i mafian. Jeg dæver snart uansett... jeg har allerede sagt for mye!
 

demake

Seksuelt godteri

Shinra85

Spillegals effort emo
Thin: La skjegget blafre i frihetens vind, men la staneren dingle
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Buggz hang? (4/6)
Klaymen
sheriffen
Nilo
Oblivione

Trukke D (5/5)
Buggz
Eivind
demake
Terje
Shinra85

Da er Buggz trygg for resten av dagen. Og så langt ser det slik ut for Nilo:

DØDbab staner (5/6)
Eivind
Shinra85
sheriffen
Terje
Buggz

Spis kos deg bade (4/5)
Nilo
Drauden
demake
Klaymen
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Tight bros?
Mafia-bros?!
 

Terje

mostly harmless
Nilo, ja. La merke til en ting, jeg sa Nilo hadde stemt uskyldig to ganger? Vel, den ene gangen var sist han var mistenkt, da han stemte på seg selv. Så fyren har faktisk bare stemt uskyldig én gang, og stemt skyldig på alt annet. Og hvem var den ene han mente var uskyldig? Drauden!

Heng dem begge.
 
Jævlig bra jobba gutta, dere henger nå en uskyldig kar. Kom til dette landet for å selge dere gammal kebabkjøtt, og nå henger dere meg? Ja ja. Fuck it. Nå veit vi ihvertfall hvem mafian er, med engang jeg nevnte navna setter mafian igang. Ye ye!

Buggz
Eivind
Terje
Shinra85

Disse er 101% med i mafian!


Ønsker at dere spiller dette da dere henger meg! :(

 

demake

Seksuelt godteri
Det er ingen jeg heller vil ha rotende rundt i munnhulen min enn Nilo. Jeg stemmer for å ikke henge han.