Det var det jeg sa, ser du vel. Hvorfor skulle jeg ellers ha kommentert at Forza bare var en demo? Det er derimot likevel et bedre sammenligningsgrunnlag enn noen bilder tatt fra en dårlig tv.
arnis: jeg foreslår at du sjekker ut tråden som ble linket til og leter frem til de GODE bildene av GT4. Der er det nemlig minimal forskjell på spillene, og ja... god tv gir veldig stor forskjell. Sammenlign bilder fra et spill som kjører på en PS2 med standard kabler som medfølger (kompositt?), med en som kjører på en PS2 med S-Video eller RGB, så ser du faktisk enorme forskjeller. Selv på samme tv vil det være åpenbart, tenk da bare på hvor stor forskjellen kan være mellom en TV til 20 lapper eller mer, mot en gammel TV som står i kjelleren?
Sier ikke at GT4 har bedre grafikk, men at de holder imponerende lik klasse. Største forskjellen ligger i at et av spillene kjører på en maskin som tilsynelatende skal være 2-3 ganger så kraftig som den andre (eller noe sånt?).
Men men, når det kommer til alt har ikke grafikken så mye å si, hvis selve spillet ikke er gøy. GT4 VET jeg vil være moro. Vi får se om PGR3/Forza blir like artig.