Forza Motorkækk

Opprinnelig skrevet av MattMan@07.05.2005, 19.48
Du kan fikse opp en nettverkstilkobling hvis du vil.
Men, greit.  :)
216944​
Joda, men har mye annet som må gjøres. Kommer på til uka før de andre. Da kan vi hygge oss vettu og diskutere taktikk på hvordan vi kan knuse CubePro.;)
 
Opprinnelig skrevet av Sulky+08.05.2005, 19.51-->
<!--QuoteBegin-MattMan
@07.05.2005, 19.48
Du kan fikse opp en nettverkstilkobling hvis du vil.
Men, greit.  :)
216944​
Joda, men har mye annet som må gjøres. Kommer på til uka før de andre. Da kan vi hygge oss vettu og diskutere taktikk på hvordan vi kan knuse CubePro.;)
217347​
[/b]

vi? Jeg tror noen føler seg litt for inkludert.
 
Men fordi de største bilmerkene som Porsche, Ferrari, Dodge og Ford ikke synes det er god reklame for bilene deres å ha muligheten til å bli totalvraket, kan man ikke.. totalvrake dem. Men, man kan gi dem så mye skade at de blir kanskje 25% kjørbare. :)
 
vi? Jeg tror noen føler seg litt for inkludert.
217381​
[/quote]


Hold Kjeft Arnis. Ingen som liker de overlegne kommentarene dine. Hold dem for deg selv slik vi andre gjør ovenfor deg :tommelopp:
 
Hold Kjeft Arnis. Ingen som liker de overlegne kommentarene dine. Hold dem for deg selv slik vi andre gjør ovenfor deg :tommelopp:
Se, nå er du inkluderende igjen. Hvem sier "vi" holder overlegne kommentarer tilbake ovenfor Arnis?
 
Forza fikk 100% av Gamebiz.com... :blunk:

Ingenting vondt om Forza, men hvor subjektiv skal en være for å gi et spill perfekt score? Jeg er av den oppfatning at hvis et spill får 10/10 betyr ikke det det samme som 100%, i og med at prosentskalaen er mye mer fleksibel enn en skala fra 1 til 10 uten desimaler.
 
Opprinnelig skrevet av MattMan@09.05.2005, 16.55
Hold Kjeft Arnis. Ingen som liker de overlegne kommentarene dine. Hold dem for deg selv slik vi andre gjør ovenfor deg :tommelopp:
Se, nå er du inkluderende igjen. Hvem sier "vi" holder overlegne kommentarer tilbake ovenfor Arnis?
217690​

Dere gjør jo det. Dere sier jo ingenting. Akkurat som meg. Er bare litt lei av at Arnis kun har et negativt formål med sine kommentarer til meg. :(
 
Opprinnelig skrevet av arnis@10.05.2005, 09.41
Noen som har funnet hvor man kan kjøpe Fanatec Speedster 3 Forceshock xbox?

fant denne linken: http://www.computerpartner.no/shop/catalog...products_id=458

Men det var heftig dyrt.
218014​
Du må nok regne med å betale så mye for det rattet. Priser i butikker vil nok ligge hakket høyere så det er bare å spare ;). Logitech sitt ratt koster jo rundt 1000,- og det er ikke usannsynlig at det nevnte rattet vil ligge på omtrent samme pris eller høyere.