Forza Motorsport 2 [Xbox 360]

#22
Da har jeg endelig fullført karrieremodusen 100 % i Forza 2. Gull på alt, alle biler låst opp, og så videre. Totalt har jeg brukt 112 in-game timer på det. Ikke vanskelig, bare tidkonsumerende. Eneste jeg mangler nå er achievementen for å vinne 1 million online, som sikkert vil ta sin tid.
 
#23
Testet spillet i noen timer idag.

Jeg tror jeg aldri har spilt et spill med så lite bil-følelse før, tross alt spilte jeg med ratt og pedaler. Kontete rar følelse når kjører bilen gjennom svingene, nesten som å fly eller stå på snowboard. Det jeg syntes som var mest irriterende var at spillet i seg selv er mye bedre når man spiller med pad, enn ratt og pedaler. Noe jeg fant veldig frustrerende. Skal gi spillet noen dager til, men akkurat nå hadde GT fristet mer.
 
#24
Vet at emnet er smule gammelt, men testa demoen for noen dager siden, så følte jeg måtte svar :p

Dette irriterer meg med FM 2, og så og si alle bilspill som skal være "realistiske"


Gidder du å se på det, skjønner du hva jeg mener. Delen med under/over-steer for det meste. Ingen bilspill (ihvertfall såvidt jeg vet) har klart å få til dette på en realistisk måte. I Forza må du nesten bare slippe alt dersom bilen sklir, eller gi full gass og holde svingen ut og rette deg opp mot utgangen, begge disse alternativene hadde mest sannsynlig sendt deg på huet og ræva ut.

Anngående rally og asfalt racing, så er det faktisk rimlig likt. Den store forksjellen er at i rally er man konstant av og på gassen og bremsen for å rette opp, samtidig som du har utrolig lite grep (hence rally, og hvorfor bilene sklir rundt svinger veldig ofte, i motsetning til racing)

Nilo: Du skulle testet PGR4. :elsk: