"Freeloader" for PS2

#1
For noen måneder siden fikk jeg en pressemelding angående en disc til PS2. Denne skal komme til å kjøre NTSC spill, akkurat som Freeloader til GC gjør- Helt uten modifikasjoner på HW. Vel, jeg har ikke fulgt med.. HVor blir den av, og hva heter den? Er den ute allerede?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Ko-ko. Den er ute og den er så langt oppe i versjon 3.6.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Nei. Den der krever at man skrur av dekselet på DVD-ROM-en og bruker slidecard til å starte spill. Man må være King Kong og lobotomert for å klare å ødelegge noe. Jeg vet, jeg har en.
Om man har PStwo må man kjøpe Magic Switch istedenfor slidecard.
 
#5
Nei. Den der krever at man skrur av dekselet på DVD-ROM-en og bruker slidecard til å starte spill. Man må være King Kong og lobotomert for å klare å ødelegge noe. Jeg vet, jeg har en.
Om man har PStwo må man kjøpe Magic Switch istedenfor slidecard.
[/b]
Har da ikke sagt noe om at det ikke er enkelt, MEN: Det er altså ikke denne jeg spør etter :) . Tror den jeg snakker om skal komme fra samme selskap som har utgitt DVD Region X.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#6
Nei. Den der krever at man skrur av dekselet på DVD-ROM-en og bruker slidecard til å starte spill. Man må være King Kong og lobotomert for å klare å ødelegge noe. Jeg vet, jeg har en.
Om man har PStwo må man kjøpe Magic Switch istedenfor slidecard.
[/b]
Lobotomert King Kong chiming in. :flau:

Mye enklere på PStwo da, er umulig å fucke opp HW-en der.
 
#7
Mye bedre å bare åpne pstwo'en og sette sånn "blueteip"(klebrig masse) på sensorene så tror den at lokket er igjen hele tiden. Så kan man bruke orginal lokket og ha det igjen.
 
#9
trodde da ikke freeloader til ps2 var no nytt :ehm...:
 
#10
Nei. Den der krever at man skrur av dekselet på DVD-ROM-en og bruker slidecard til å starte spill. Man må være King Kong og lobotomert for å klare å ødelegge noe. Jeg vet, jeg har en.
Om man har PStwo må man kjøpe Magic Switch istedenfor slidecard.
[/b]
Er PStwo den nye eller gamle versjonen?
 
#12
Argh, jeg bæsja på lokket. Kjøpte MagicKeys og SwapMagic 3.6, men MagicKeys var til den gamle, store silver PS2'en.. Det var MagicKeys 2 jeg måtte ha. Så da bestiller vi en gang til :p Om noen vil ha MagicKeys silver til stor Pleisteisjn er det bare å si ifra.

Noen som har noen erfaring med MagicKeys? fungerer det bra?
 
#14
Ah, cool :) Men hvor sitter de sensorene da? Om man ser PS'en ovenifra er det en nede til høyre, men er det fler? og hvor?
 
#15


Bare fest en bit bluteip over den og sørg for at den ikke vil gå av med det første.
Så tar du bare og monterer lokket igjen, men bare drit i å sku fast skruene igjen om biten skulle løsne. Sa tar du en til bit og stapper ned i hullet som fører til den sensoren du fant nede til venstre. Så er den god to go :tommelopp:
 
#16
Aha, det kan jeg jo prøve :) Så var det bare å få tak i Shadow of the Colossus :D