For noen måneder siden fikk jeg en pressemelding angående en disc til PS2. Denne skal komme til å kjøre NTSC spill, akkurat som Freeloader til GC gjør- Helt uten modifikasjoner på HW. Vel, jeg har ikke fulgt med.. HVor blir den av, og hva heter den? Er den ute allerede?
Nei. Den der krever at man skrur av dekselet på DVD-ROM-en og bruker slidecard til å starte spill. Man må være King Kong og lobotomert for å klare å ødelegge noe. Jeg vet, jeg har en.
Om man har PStwo må man kjøpe Magic Switch istedenfor slidecard.
Nei. Den der krever at man skrur av dekselet på DVD-ROM-en og bruker slidecard til å starte spill. Man må være King Kong og lobotomert for å klare å ødelegge noe. Jeg vet, jeg har en.
[/b]
Har da ikke sagt noe om at det ikke er enkelt, MEN: Det er altså ikke denne jeg spør etter . Tror den jeg snakker om skal komme fra samme selskap som har utgitt DVD Region X.
[/b]
Mye bedre å bare åpne pstwo'en og sette sånn "blueteip"(klebrig masse) på sensorene så tror den at lokket er igjen hele tiden. Så kan man bruke orginal lokket og ha det igjen.
[/b]
Argh, jeg bæsja på lokket. Kjøpte MagicKeys og SwapMagic 3.6, men MagicKeys var til den gamle, store silver PS2'en.. Det var MagicKeys 2 jeg måtte ha. Så da bestiller vi en gang til Om noen vil ha MagicKeys silver til stor Pleisteisjn er det bare å si ifra.
Noen som har noen erfaring med MagicKeys? fungerer det bra?
Bare fest en bit bluteip over den og sørg for at den ikke vil gå av med det første.
Så tar du bare og monterer lokket igjen, men bare drit i å sku fast skruene igjen om biten skulle løsne. Sa tar du en til bit og stapper ned i hullet som fører til den sensoren du fant nede til venstre. Så er den god to go :tommelopp: