Galleriet

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#1
Så nå at Iliuz hadde fjernet generelt fra Galleriet, men hadde det ikke funket om vi hadde mistet muligheten til uploading og bare måtte ha linket fra en annen side i stedet?
 
#3
Om ti år, mao.? *Badam-PSH*
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Rebus:





Geddit? ;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Sierra, Tango, Foxtrot, Uniform. Geddit? :p
 
#7
STFU

*smart*
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
OMG you got the powerup and beat the game!!!1
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#11
Jeg vet ikke om noen er på ferie fortsatt, om noen ikke gidder eller om noen ikke vet hva de skal gjøre, men det skjer ikke så mye med den tekniske delen av SG for tiden. Galleriet er nede, oversettelsen er langt fra ferdig og vi mangler fortsatt funksjoner som f.eks. å kunne definere vår egen medlemstittel. Jeg burde ikke sagt noe om dette siden jeg ikke kan sånt selv, men jeg tror altså ikke galleriet kommer opp på en stund.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#12
Ang. det med medlemstittel, så er det fjernet. Den funksjonen vil returnere ved 3000 posts(selv om det tallet er omtrent like spesiellt som det å spise en brødskive).
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#13
Opprinnelig skrevet av Mandark@05.08.2004, 14.39
Ang. det med medlemstittel, så er det fjernet. Den funksjonen vil returnere ved 3000 posts(selv om det tallet er omtrent like spesiellt som det å spise en brødskive).
83301​
Da håper jeg inderlig dere forstår at det er en indirekte oppfordring til å spamme...
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#14
3000 posts? Hah. Jeg skjønner at det er uoriginalt å velge 1000, men hva med 2000? Det er svært få, om noen, som skriver så mye at de oppnår det antallet, og belønningen er ikke særlig stor heller med tanke på at det var åpent for alle for en tid siden.

Men det er ikke mitt bord, så nå skal jeg ikke si mer.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#16
Opprinnelig skrevet av Kleevah+05.08.2004, 16.39-->
<!--QuoteBegin-Mandark
@05.08.2004, 14.39
Ang. det med medlemstittel, så er det fjernet. Den funksjonen vil returnere ved 3000 posts(selv om det tallet er omtrent like spesiellt som det å spise en brødskive).
83301​
Da håper jeg inderlig dere forstår at det er en indirekte oppfordring til å spamme...
83326​
[/b]
Vel, det er derfor jeg, Houseman og de andre er her, er det ikke? ;)