Gameboy Micro

#42
Nå har ikke jeg lest gjennom alt her så nøyaktig, så det kan være ting jeg har missa. Men har den opplyst skjerm, i likhet med NSP? Ser for megselv spille denne saken i timen, eller noe sånt..

Og hvilke spill skal gå ann å spille på den? Vanlige GBA og GB-spill, som GBA'en kunne?
 
#43
Skjermen vil være belyst, ja. Dessverre kan den kun spille GBA-spill, og ikke GB- og GB Color-spill. Så på den måten er GB Micro en liten nedgradering fra GBA og GBA SP. Ikke at jeg har spilt et GB-spill på GBAen min i de senere årene, men det er sikkert andre som gjør det.
 
#44
Bilder:

GameBoy Micro (alle de ulike fargene)

GameBoy Micro (Grønn, bilde 1)
GameBoy Micro (Grønn, bilde 2)

GameBoy Micro (Sølvfarget, bilde 1)
GameBoy Micro (Sølvfarget, bilde 2)

GameBoy Micro (Rosa, bilde 1)
GameBoy Micro (Rosa, bilde 2)

GameBoy Micro (Blå, bilde 1)
GameBoy Micro (Blå, bilde 2)

---

Jeg tror jeg går for den rosa hvis jeg skal ha den. Jeg har tross alt både GameBoy Advance SP og DS fra før av, så hva skal jeg med denne? Vel, den er stilig. Det er vel det eneste ... Jo, også er den jo mindre!

Jeg får se an økonomien. Har jeg penger til overs, så kanskje jeg kjøper en. Men det haster egentlig ikke.
 
#47
Bare jeg som synes retro er litt retro? Fikk himla lyst på den siste der. Eneste problemet er at det finnes fint lite GBA spill jeg kunne tenke meg å spille. De aller beste ser ut til å komme i mye bedre utgaver på DS'en: Castlevania, Advance Wars, Fire Emblem, Mario Kart osv...
 
D

Deleted member 91

Gjest
#48
Jeg antar A og B skrevet over tastene i tillegg til å være på dem er for å øke retro-følelsen, men jeg syns fortsatt det ser litt teit ut. Utover det: Øøøh... Foretrekker vanlig, tror jeg.
 
#49
Gameboy Micro selger bra i Japan

Opprinnelig skrevet av Gamespot
One electronics store clerk in Tokyo reported that 70 percent of the store's initial stock had been devoted to filling preorders, with the limited-edition Micro styled after the Famicom (the Japanese version of the NES) accounting for most of the preorders. Four other colors of the Micro were available for the Japanese launch: silver, purple, black, and blue.
 
#50
Har bestilt meg Micro Famicom, på tross av at jeg har både DS og GBA SP (NES-utgaven!)

Hvorfor? Vel, jeg hadde lyst på en. Jeg liker Nintendo, og jeg liker ideen om å flæsje microen framfor alle mine PSP-spisende venner, hver gang de blir for plagsomme.

(Joda, jeg har PSP selv også, men det er ikke noe morsomt å like noe alle andre (tror de) liker, er det vel?)
 
#51
Det er jo helt klart en lekker maskin. Og jeg er en aktiv bruker av min SP, så å gå til innkjøp av en Micro hadde ikke vært fullstendig waste. Derimot tror jeg heller at jeg sparer pengene min til en DS eller en PSP jeg også (føler meg så mainstream når jeg sier det der :( )
 
#52
Slenger inn nyheten (som er et par dager gammel?) her.

GBA SP Gets Brighter



Det er nesten så jeg får lyst på en ny GBA SP i tillegg til en GB Micro. Eneste grunnen til at jeg heller går for en GB Micro, er at den er tøff og liten (også har jeg jo en GBA SP fra før av - riktignok den "gamle" versjonen, men likevel).
 
#53
Sitter her å spiller på GB Micro. Selvfølgelig er skjermen liten, men det er utrolig bra. MYE bedre enn på GB SP. Løp og kjøp folkens, hehe...
 
#54
Ser ut til at Micro fortsatt har litt bedre skjerm enn SPen, men god forbedring var det absolutt. Jeg går ut ifra at Nintendo har lansert denne forbedrede SPen for å vise at Micro på ingen måte skal ta over for SP, men bare være alternativ til de som ønsker en mindre og mer stilig Game Boy.
 
#55
Jeg så den på TBCgames i tønsberg - den retro utgaven. Lekkert!
Men til 1100kr? Nei takk, heller 1stk Advanced Wars og 1stk Jump Super Stars (selv om jeg ikke skjønner bæret av sistnevnte).