Gamecube-spill for tiden

#41
Hmm, leser negativ omtale av Resi serien her :(
4 er det klart beste av de, men REmake (1ern) har da en del ting som 4ern ikke har. Det er skummelt.

Også vil jeg backe thetrain i påstanden om Paper Mario. Genialt. Gleder meg som en unge til Mario & Luigi til DS.
 
#42
Opprinnelig skrevet av United@11.10.2005, 10.46
Vurderer meg Battalion Wars... Synes Advance Wars er konge og er ikke Battalion Wars noe tilsvarende?
Må forøvrig tørke støvet av Gamecube'n min nå!! ikke spilt på den siden Resident Evil 4
267859​
Battalion Wars er helt annerledes. Det er et real-time strategi-spill der du styrer karakteren din (eventuelt i tanks, biler, helikoptere eller fly) i third-person. Du kan også skifte mellom karakterer hele tiden, og kommandere dem til å angripe, stå stille osv. Ganske moro, men det er synd at det mangler multiplayer. Skjekk ut noen filmer fra det, samt les noen anmeldelser.
 
#43
Når det gjelder resi serien har eg rundet de alle som har vært tilgjengelig på cuben..
Og RE1 Remaken er det jeg har likt best..
Evig skummelt.... HYL!! :)
Men RE4 var skam fett. Men mangler kveppe senene. RE1 er et skumleste i serien.... Crimson Heads... Må spille en gang til igjennom snart :)
 
#44
Noen som har nevnt wind waker her??? synes det er verdt å spille igjennom...lurer på om de ikke har gitt det ut i platinum nå...299,- også er Luigi's Mansion et heftig, men enkelt spill med masse morsomme finesser...(et av de aller første GC-spilla...
 
#45
The Wind Waker er jo knall, men merk deg navnet på topicet.
Wind Waker er så last year liksom. Her snakker vi kule , nye og hippe spill.
 
#46
The Wind Waker er jo knall, men merk deg navnet på topicet.
Wind Waker er så last year liksom. Her snakker vi kule , nye og hippe spill.
[/b]
Nope, vi snakker om spill som er ute til Niceprice- eller players choice om du vil...
 
#48
Er det noen nye bra Gamecube spill ute da? Om du ikke er Pokemon-fanatic, mener jeg..
Siste spillet jeg kjøpte til GC var Paper Mario. Alle Gamecube-eiere bør ha det spillet.
 
#51
Ingen har visst nevnt Fire Emblem: Path of Radiance ennå. Om du liker SRPG er dette definitivt spillet for deg, perfekt blanding av strategi og rollespill, spennende historie og ikke minst mange, mange timers underholdning. Musikken er herlig, og du har også forskjellige vanskelighetsgrader å bryne deg på. Grafikken gjør at spillet mister litt av sjarmen, i og med at de tredimensjonelle effektene ikke er så gode, men ... Det fungerer.
 
#52
Bruker dette emnet fremfor å lage et nytt, jeg.

Jeg har ikke kjøpt et eneste GameCube-spill på omtrent et år grunnet ræva økonomi. Nå har jeg begynt å jobbe igjen, og har dermed litt penger å rutte med. Siden jeg ikke har hatt penger til spill har jeg heller ikke fulgt noe særlig med på hva som har kommet ut (ettsom dette bare ville lede til skuffelse, uansett) så jeg vet fint lite om hva som har kommet som er bra.

Hadde satt pris på om noen kunne anbefale meg noen spill, ikke nødvendigvis mange, som er bra. Har foreløpig tenkt å kjøpe Resident Evil 4, Mario Smash Football og Timesplitters: Future Perfect. Kanskje det nyeste ssx-spillet også. Noe annet som bør skaffes som kom ut i løpet av 2005?
 
#54
Hmm, hvis du ikke allerede har de må du skaffe deg følgende spill:

- Animal Crossing
- Paper Mario: The Thousand Year Door
- Mario Smash Football...hmm, det nevnte du jo..jaja, du må ha det uansett :ler:

hmm, er utrolig. Når jeg setter seg ned for å lage ei liste over spill du burde skaffe deg kommer jeg på at jeg selv har slitt med økonomien og fulgt lite med utgivelsene.. jaja.. litt hjelp var jeg i allefall. Papermario er foresten genialt :D