gamecube spill

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Jeg har Resident Evil Remake (altså, remake-utgaven av det første Resident Evil-spillet) i kurant stand (coveret bærer preg av at jeg har eid det i noen år, men verken plater eller cover har noen skader). Interessert, og isåfall til hvilken pris?
 
#3
hmm

:) du får gi meg ett tilbud, har surfet etter spill en kort periode i og med at jeg nettopp har fått wii maskinen ,men har kikket rundt etter resident evil spill andre steder og de varierer en del, kom med ett tilbud så blir vi sikkert enig så lenge spiller er i oki tilstand

send meg en pm?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Tjaaaaaah. Hva kunne du tenkt deg å bruke, får jeg spørre da. Er ikke så veldig interessert hvis jeg bare får småtteri ut av det.
 
#5
re

Nei si det, er vel ikke så veldig interesert i å gi store penger for ett spill til en utdødd maskin, ser de går fra 49 kr(game zone) til opp rundt 100 kr stk andre steder
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Da er det vel like greit å kjøpe derfra, eller? Hvis femti spenn er prisen på et nytt spill og jeg tar halvparten for mitt brukte eksemplar ender jeg opp med å gå i minus etter å ha betalt porto.
 
#8
hei tror dere missforsto meg, snkket om andre som selger brukte spill, ikke nye gc spill, gamezone på bs senteret tar kr 49 pr brukte gc spill , vi snakket jo aldri om nye spill her, var jo bruktspill, andre på finn har solgt de til 60 kr stk, noen så høyt som overkant av 100
 
#9
Jeg har følgende spill:

Resident Evil 4
Metroid Prime
Paper Mario: Thousand Year Door
Beyond Good & Evil
Killer 7 (NTSC)

Noe av interesse?
 
#10
ja, helt klart, resident evil er helt klart av interesse, skal sjekke ut de andfre titlene også, hva med pris for 1-2 eller tre av de i pakke eventuellt?
 
#11
Kan kjøre dette prisforslaget:
Resi 4 - 150
Metroid Prime - 150
Paper Mario - 175
Beyond Good & Evil - 200
Killer 7 - 175

Kjøper du to, tar jeg meg av porto. Kjøper du tre eller fler, så slår jeg av litt til.
 
#12
Har:

Metroid Prime
Metroid Prime 2
Viewtiful Joe
Paper Mario 2
Zelda: Wind Waker
Super Smash Bros Melee
Resident Evil Zero
F-Zero GX
TimeSplitters 2
SSX3
Star Wars Rogue Squadron

Er ikke spesielt interessert i å selge kun ett, men om du vil ha flere er det aktuelt.
 
#14
Ikke til Gamecube. Gc-versjonen går for mer enn hva PS2-versjonen gjør. Gjør litt research før du beskylder meg for å lure neste gang, okey?
 
#15
hmmm, folk må jo bare prøve å få det de vil men jeg kjøper aldri i verden ett brukt gc spill for 200 kr, eller i nærheten av 200, kun her inne jeg har sett slike priser, resident evil spillene kan jo kjøpes for 199 nye enkelte steder enda, men takker for all respons på annonsen, skal sjekke ut alle titler som er lagt her
 
#17
Ikke til Gamecube. Gc-versjonen går for mer enn hva PS2-versjonen gjør. Gjør litt research før du beskylder meg for å lure neste gang, okey?
På hvilket grunnlag kan du si at det ikke er GC versjonen jeg faktisk har? Jeg kjøpte det faktisk for 99. På spaceworld tror jeg det var.

Å selge et brukt GC spill til 200 er bare tull.
 
#18
På hvilket grunnlag kan du si at det ikke er GC versjonen jeg faktisk har? Jeg kjøpte det faktisk for 99. På spaceworld tror jeg det var.

Å selge et brukt GC spill til 200 er bare tull.
Ja, og isåfall har du gjort ett bra kjøp. Faktum er likevel at BG&E til GC er verdt, og går for ca. 200 kr. Ett kjapt søk på ebay bekrefter dette. Forøvrig påsto jeg aldri at din versjon ikke var GC, jeg nevnte ikke din versjon med ett ord.

ugaogame: Tja, jeg finner da vitterlig ingen Resi 4 på den lista di. Og ett like kjapt søk på kelkoo viser bare resultater fra 249 til 399. Hvilke usynlige, fantastiske butikker er det du bruker?
 
#19
Ja, og isåfall har du gjort ett bra kjøp. Faktum er likevel at BG&E til GC er verdt, og går for ca. 200 kr. Ett kjapt søk på ebay bekrefter dette. Forøvrig påsto jeg aldri at din versjon ikke var GC, jeg nevnte ikke din versjon med ett ord.

ugaogame: Tja, jeg finner da vitterlig ingen Resi 4 på den lista di. Og ett like kjapt søk på kelkoo viser bare resultater fra 249 til 399. Hvilke usynlige, fantastiske butikker er det du bruker?

hehe, artig, sjekk qxl.no og megastore der fant jeg alle resident evil titler og de fleste nye til 185- 199.- kr er jo ikke bare 4 jeg er ute etter, har jo resident evil 4 wii versjon allerede
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#20
Altså, det var jo RE 4 du var (mest) interessert i av det Ghaz tilbyr, og da er det ikke særlig relevant å komme med priseksempler på andre RE-titler.