gamecube spill

#21
Altså, det var jo RE 4 du var (mest) interessert i av det Ghaz tilbyr, og da er det ikke særlig relevant å komme med priseksempler på andre RE-titler.

ja er jo mest interesert i resident evil titler, alle sammen,ikke primært 4, derfor gav jeg priseksempler, har allerede mottatt tilbud via min annonse på finn.no på kr 700 for 5 av resident evil titlene inkl frakt, dvs ca 135 kr pr stk, men som sagt så finnes det butikker og private som selger nye spill enda, det ble jo satt spørsmål tegn ved hvor jeg fant disse "fantastiske" prisene, og har faktisk også kommet over nr 4 til kr 249.- ny iløpet av den lille tiden jeg har lett i helgen, det var fra svensk butikk

var ikke meningen å sette igang en stor diskusjon om disse spillene her, folk må kreve det de vil men jeg tar det jeg anser for å være det beste tilbudet, merkelig at man skal finne bedre priser på qxl og no, trodde ved en feiltagelse at dette var ett forum hvor spillere hjalp hverandre med å få tak i ting:)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#23
merkelig at man skal finne bedre priser på qxl og no, trodde ved en feiltagelse at dette var ett forum hvor spillere hjalp hverandre med å få tak i ting:)
Har kanskje litt med holdning å gjøre. Når man antyder 49 kroner for brukte spill og viser til priseksempler som ikke finnes på de spillene det er snakk om, blir folk kanskje ikke så vennlig innstilt på å samarbeide om å finne en pris begge parter kan være fornøyd med?
 
#24
Har kanskje litt med holdning å gjøre. Når man antyder 49 kroner for brukte spill og viser til priseksempler som ikke finnes på de spillene det er snakk om, blir folk kanskje ikke så vennlig innstilt på å samarbeide om å finne en pris begge parter kan være fornøyd med?

nok engang, de priseksempler jeg nevner er jo for alle de spillene jeg var ute etter, ikke bare res evil4, på gamezone buskerud storsenter koster brukte gc spill kr 49.- bare å ta en tlf å sjekke før du kaller folk løgnere, er ikke dermed sagt at jeg ville bare gi kr 49 for spill , jeg har som sagt godtatt ett tilbud jeg fikk for 700 for 5 av res evil spillene og mangler nå bare resident evil zero. den summen tilsier at jeg var klar for å bruke mer enn 49 pr spill, ble mere lik 135 kr pr spill og da sparte jeg en del oppmot å kjøpe nye/brukte fra 5 forskjellige steder med 5x porto, er nok helt enig at jeg ikke er på rett side når det gjelder kommunikasjon her inne, og vil nok ikke bli værende her, sånn er det bare sjef:D
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#25
er nok helt enig at jeg ikke er på rett side når det gjelder kommunikasjon her inne
Stemmer nok det, og likevel lurer du på hvorfor medlemmene her ikke nærmest vil gi bort spill til deg. Lykke til videre da. :)
 
#26
Stemmer nok det, og likevel lurer du på hvorfor medlemmene her ikke nærmest vil gi bort spill til deg. Lykke til videre da. :)
gi bort? 135 kr for ett brukt gamecube spill er da mer enn nok å gi:)
har ikke bedt noen om å gi bort heller, bare stikke fingeren i jorda og skjønne hva de selger
 
#27
Nei si det, er vel ikke så veldig interesert i å gi store penger for ett spill til en utdødd maskin, ser de går fra 49 kr(game zone) til opp rundt 100 kr stk andre steder
Hvor i denne steningen var det du mente at vi skulle skjønne at du var villig til å gi 135 kr for et brukt spill? Når du i tillegg formulerte deg så uklart det var lett å tro at du mente nye spill er det ikke rart at folk stilte seg litt på bakbeina.
 
#28
Hvor i denne steningen var det du mente at vi skulle skjønne at du var villig til å gi 135 kr for et brukt spill? Når du i tillegg formulerte deg så uklart det var lett å tro at du mente nye spill er det ikke rart at folk stilte seg litt på bakbeina.
neida ser den der nå i ettertid:)men nå bør alle vite hva jeg gir for resident evil zero ihvertfall
 
#29
Gamecube spill, alle er i fin stand og komplette

- Harry Potter og Hemmelighetens etlaent..
- Viewtiful Joe
- Burnout 2
- Waveracers blue storm
- Doshin the Giant
- Luigies Mansion
- Eternal Darkness
- NBA Street vol. 2
- Ekstreme-G 3
- Mario Kart DD