Gamemix.com

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Jeg lurte litt på hvorda det er å bestille spill fra gamesmix.com , blantannet forde du får jo ikke bestemme hvordan du skal få pakken tilsent. Så vis noen har erfaringer fra denne nettbutikken så har jeg veldig lust å høre de.www.gamesmix.com
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#2
Jeg bestilte Super Smash Bros Melee derfra, og fikk den to dager etter, så jeg skal ikke klage.

Men det er også det eneste jeg har bestilt derfra.
 
B

BonyHawk

Gjest
#3
jeg har bestilt flere ganger derfra. Veldig enkelt, du for spillet i postkassen/box, inni pakken ligger en liten seddel (giro) som du betaler (viss du har valgt oppkrav da...)
 
#4
Opprinnelig skrevet av BonyHawk@31.03.2004, 14.22
jeg har bestilt flere ganger derfra. Veldig enkelt, du for spillet i postkassen/box, inni pakken ligger en liten seddel (giro) som du betaler (viss du har valgt oppkrav da...)
Jeg får ikke velge noe, den hopper liksom over nr.2 og spørr om foreldrene mine sitt etternavn forde jeg er under 18 år.
 
B

BonyHawk

Gjest
#5
Du kan si du er 18, så kan foreldra dine betale :D
Man velger vell betalings måte når du bestiller...? Er ikke sikker
 
#7
Jeg kan si det slik at jeg har gitt opp GamesMix... Har bestilt spill fra dem en del ganger, og har ikke fått noe fra dem noen gang. JO! En gang fikk jeg det jeg bestilte, Gran Turismo til PS2, og det kom ett halvår etter utgivelsen (jeg forhåndsbestilte 6 måneder i forveien!).

Kanskje de har skjerpet seg, ikke vet jeg og ikke bryr jeg meg.
 
#10
Når det gjelder internetthandel innen norske grenser og med Giro, så anbefaler jeg mye heller DVDStrax. Du betaler ikke toll, rett og slett fordi jeg tror de har avdeling i norge også.

Dessuten, veldig gode priser. 350-400 gjennomsnittlig for PS2/Xbox/GC spill.
 
#12
jeg er VIP kunde på gamesmix :thumbsup: Har faktisk opplevd å få spillet i postkassa dagen etter jeg bestilte. (bestilte før kl 15) Er veldig fornøyd med service og sånt. Prisene er litt stramma da....

Jeg er 17, men skrev at jeg var 18. Da de oppdaget det ringte de meg og ville prate med muttern :blink: De spurte hu om det var greit for hu at jeg handlet fritt der og det var det. Så da handlet jeg fritt der :king: Konge service.
 
#13
Jeg bestilte i går kvell, så hente det noe litt løye. Etter bestillingen så printet jeg ut kvitering og jeg fikk også en kvitering/takk på e-mail. Men så når jeg gikk for å sjekke bestillingene mine, så sto det at det ikke var noen bestillinger. Har dette skjedd med dere før, eller er det sånn det er.?
 
#14
Jeg har brukt Gamesmix et par ganger, og anbefaler de egentlig ikke. Jeg forhåndsbestilte Final Fantasy VI, men fikk det ikke før et par uker etter release.
 
#15
Har brukt dem en del ganger og må si at jeg er fornøyd. De leverte det de skulle og når de skulle. Spilla er alltid skadefrie.
 
#16
jeg kjøpte fra gamesmix en gang og fikk spillet etter 2 måneder...
sikkert fordi jeg forhåndsbestilte spillet og det kom ut 2 mnd etter jeg bestilte... ;)
 
#17
Forhåndsbestillte Final Fantasy X-2. Fikk det to dager etter lanseringsdatoen, på en lørdag :) Kan ikke klage...
 
#18
jeg fikk UT2k4 på releasedagen. Da de het Gameplay før, tok det ofte 1-2 måneder før jeg fikk spillene =.= Gamesmix har alltid levert når de skulle.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.