Gamemix.com

Status
Stengt for ytterligere svar.
#21
Jeg har bestilt der en gang til med pappa sit navn :whistle: , når jeg gikk på mine bestillinger nå så sto det at det var 0 kr i oppkrav?

Noen som vet noe?
 
#22
Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@01.04.2004, 17.01
Jeg har brukt Gamesmix et par ganger, og anbefaler de egentlig ikke. Jeg forhåndsbestilte Final Fantasy VI, men fikk det ikke før et par uker etter release.
Det skjedde faktisk med de fleste som hadde bestillt FFVI, med meg også blant annet.

Har bestillt 4 spill der, fått de ganske raskt, ikke noe å klage på.
 
B

BonyHawk

Gjest
#23
Opprinnelig skrevet av pondus@01.04.2004, 19.51
jeg kjøpte fra gamesmix en gang og fikk spillet etter 2 måneder...
sikkert fordi jeg forhåndsbestilte spillet og det kom ut 2 mnd etter jeg bestilte... ;)
Det var ett stykk meningsløst post. Uannsett. Jeg har alltid fått pakkene på rett tid, bortsett fra mgs2, det fikk 2 dager etter release
 
#26
Jeg har bestilt fra gamesmix flere ganger, og pakkene har kommet i løpet av et par dager.
Det eneste var at da jeg bestilte nytt memorycard til GCen så sendte de meg et 59 blocks istedet for 251...

Annet enn det, har jeg ikke hatt noen problemer med dem :tommelopp:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#28
Han vil vel gi litt feedback ang. Gamesmix.com, siden emnet dreier seg om dem.

Forresten så var Soppe ikke helt heldig med plasseringen av dette emnet.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#29
Ok.. nå tror jeg at jeg begynner å bli seriøst trøtt, så ikke at det var en side til. Trodde at Evil Pinky hadde startet et nytt emne ^_^


:doh:
 
#30
Jeg er VIP hos gamesmix.com... :D så koser meg i VIP losjen når jg handler der nå... ikke for det at du får nå særlig avslag, er som regelt 50,- kr avslag på nye spill hvis du er VIP, å det er jo ikke mye å skryte av...

men jeg er fornøyd med gamesmix selv hvertfall... får alltid spillene på 3-4 dager max å jeg bor et stykke nord for polarsirkelen... men de er nok ikke den billigste sjappa online, å enkelte spill koster gjerne mer på gamesmix enn de gjør i butikken... som regelt pleier det være motsatt med nettbutikker å vanlig butikker...

du får velge om du vil betale med kort eller faktura... fakturaen kan du ha liggende i 2 måneder før de minner deg på med et hyggelig lite brev å spørr om du har mistet faktuaen dufikk? isåfall kan du benytte denne uten noe ekstra kostnader. å det er jo fint for meg for jeg glemmer alltid av fakturaer helt til jeg blir minnet på dem. men annbefaler å dra kortet for da slipper du de pokkers gebyrene...
 
#31
gamesmix er kongelig. er selv V.I.P kunde (bl.a Max Payne 2 til VIP-pris 199,-) noe man blir om man har handlet for over 3000 kroner siste året.
gamesmix leverer varene raskt (nå sist fikk hadde jeg pakken to dager etter jeg hadde bestilt). og prisene er ikke å kimse av heller. 129 kroner for Doshin, 49 for SSX, 99 for Star Trek Elite Force (alle forsegla) for å nevne NOE!

invincible: 2 uker? må du gi deg! forhåndsbestilling i så fall...eller ting dem ikke har hatt på lager (noe som er ekstremt sjeldent btw)
 
#32
Min erfaring var så-som-så. Jeg og en kompis bestillte ei Namco sticke hver under samme regning, men det var bare en som kom i posten. Den andre kom ikke før etter ei uke, noe som var irriterende siden vi ikke fikk spilt VF mot hverandre med den. Men stickene var billige og vi slapp porto på den andre (skulle bare mangle).
 
#33
Har handlet der to ganger, den ene gangen gikk det kjempe fint, men så var det den andre gangen. Jeg bestilte RE, men fikk det aldri. Gadd ikke å mase på de siden jeg fikk låne det av noen andre litt senere.
 
#35
Kjøpte FFIX der.
Funka fint, litt lang ventetid.
Det tok 6 dager å sende.
Det spørs jo hvor du bor.
Gamesmix.com holder til i Moss
 
#36
At det bruker Nintendo gamecube sitt slagord er jo noe helt annet.
På index deres står det: Gamemix.com LIFE IS A GAME

Tipse Nintendo noen......?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.