Gameparty

#81
Omg.. lizzm.. dessuten så er rommet til nicholas er sååååååå skittent...

Er ikke lokalet i Lillestrøm litt for lite hvis man skal skaffe så mye utstyr som det er ønskelig?
 

Sancti

Terrorkatt
#82
Ja, finnes det ikke et bedre egnet lokale i for eksempel ... Oslo? :forelsket:
 
#84
Opprinnelig skrevet av Sancti@10.10.2005, 21.20
Ja, finnes det ikke et bedre egnet lokale i for eksempel ... Oslo?  :forelsket:
Joda, soverommet mitt. =D
 
#87
endelig et spillegal treff/party-ting.
jeg kommer!
tar med moddet ds med shizzle, en gc-kontroll, en ps2-kontroll
og en swap disk til ps2 for spilling av import på pal-maskin.

og kæpsen min, selvfølgelig.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#88
jeg kan bidra med 1 nes, en snes, (håndkontrollerne er litt homo på begge konsollene, men det går greit.. )
kan ta med Street Fighter 2(snes), castlevania 1 (NES -hvis singleplayer er aktuelt), tennis (nes), en del andre ting.. husker ikke helt ;)

øhm.. jeg kan ta med sjelen min. :)

*kniz*
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#89
Jeg bringer "Bladesh ohf Shtiiiiiiiiiiiiiiil".

EDIT: Og jeg slenger DSen med på lasset i et lite håp om at vi får noe av den samme "sofastemningen" som på forrige treff.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#90
*KACHINGINGING*

*kaling kaling kaling*

*SWICHSHS*

*dudu dudu DUU DUU DUU DUU dudu dududu DUU DUU DUU DUU*
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#92
Øh, ja... angående NES. Jeg har en pose her full av mer eller mindre fungerende kontrollere og to - 2- Zappere. Har også godt brukte eksemplarer av Legend of Zelda, Blades of Steel og Super Mario Bros./Duck Hunt.
Si ifra om det er ønskelig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#95
Jeg glemte å si at PS2-en min såklart er utstyrt med EyeToy og Singstar pluss alle Singstar-discene. Singstar-compo? Tror det.
 
#96
:S Jeg liker ikke tanken på Singstar, så klart, det er gøy, men jeg kommer personlig til bli lei sur syning hele tiden. Dessuten kommer jeg til å ødelegge stemmen min på ace of spades, noe som for så vidt bare er gøy.
 
#97
Yey! :D

EDIT: Faen, leste feil, trodde det sto Gayparty. :flau:

Eh...vel, jeg bor på Strømmen (3 min med tog fra Lillestrøm) og kan ta med det meste av konsoller fra 1970 frem til i dag hvis det er interessant. Har også ca 650-700 spill og velge mellom.

Men hva er ca gjennomsnittsalder på disse treffene?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#98
Opprinnelig skrevet av Yetipants@11.10.2005, 22.51
Jeg glemte å si at PS2-en min såklart er utstyrt med EyeToy og Singstar pluss alle Singstar-discene. Singstar-compo? Tror det.
268074​
Jeg skal brekke deg som et lite barn. Både med growl og ren (mao, ta med ta med!).
 

Endre

Ødela forumet
#99
Opprinnelig skrevet av Xevious@12.10.2005, 01.54
Men hva er ca gjennomsnittsalder på disse treffene?
268121​
Litt vanskelig å si, men det var noen 14-16åringer der forrige gang, en god del 17-19åringer, så en del 20-25 og sikkert et par på rundt 30. Alle er velkomne, uansett alder. :)