Gameparty

Men vi hadde jo vunnet ... :(
 
Ikke skyld på at vi spilte Tekken 5 bare fordi det var nytt og turnering. Vi hadde kommet til å gjøre det uansett, og vi kommer til å gjøre det neste gameparty også. Om ikke Tekken så blir det Street Fighter eller Virtua Fighter, men fighting skal det bli!
 

oma

Village Drunk
tror det kommer til å bli mer fighting enn sist gang (viss vi får lov da) siden det sikkert er mange som har lyst å ta "oppgjør" kamper etter nm :p pluss det er allerede ett utfordringsemne på slossespill seksjonen som blir større og større..
 
Jeeg vil ha mer Smash. Må jo få bruk for skillza mine en eller annen gang :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av oma@13.10.2005, 23.34
tror det kommer til å bli mer fighting enn sist gang[...]
268819​
MER fighting enn sist? Da må dere vel få tak i flere prosjektorer sånn at dere får mer enn 100% dekning i forhold til før.
Uansett, selv synes jeg tre prosjektorer med Tekken 5 er nok. Det er ikke SÅ jævla artig for de som ikke er noe rå på fighting selv å sitte og se på.
 
En god grunn for at det ble mye av Tekken 5 siste del sist var på grunn av tourney'n, og at Halo-tourney'n tok mye lenger tid enn forventet, om jeg ikke husker helt feil..
Men en annen grunn til at fighting blir prioritert er at det er et spill hvor det er lett å ha slike gatherings. Blir ikke til at en gruppe sitter der 30-40 min i et strekk som i visse andre spill, men en taper, neste prøver seg. Sånn sett er det mer tilgjengelig for flere folk enn feks Halo mm.
Trenger ikke nødvendigvis å bli mer enn sist, men om det blir flere prosjektorer bør vi ha like mye.
 
Altså, om noen ikke flytter seg bare nasker du kontrollen ut av henda på han og sier "Del på godene a ditt kadaver"

Uansett, dere som spilte en del fighting spill sist, dere la kanskje ikke merke til at det var ca. 60% til stedet også, som måtte dele på 1 prosjektor og en tv (som ikke funket?) på det "verste"
Har ingenting imot fightingspill generelt, og jeg er mer enn klar over at det var fightingspill hele greia starta med. Men dette har gått fra å være et treff som blir arrangert på et fightingforum til et treff som blir arrangert på et Spill forum, hvor man diskuterer både ps2, xbox og gc, ja dere forstår sikkert hva jeg mener.

Del det likt, etter hva folk vil spille, ikke etter hva arrangørene eller "de som kom hit først" vil spille.

Edit: Og jeg kan også vise dere hvem som er pappa i ssbm.
 
Sier meg enig med Eivind. Ble for mye fighting sistgang. Og jeg som er komplett njub i fighting synes ikke det er så veldig gøy heller. Og det er kanskje ikke så lett å slippe til når man er på mitt nivå :p
 

oma

Village Drunk
joda, jeg tror ikke noen her inne har tenkt å "bryte" til seg tver for å spille fighting (kanskje sushi men jaja) vi vil jo selvfølgelig tenke på flertallet...
 
Hvis det blir flere prosjektorer, noe det ser ut til å bli i stor grad, så ser ikke jeg noe problem i å ha 3 prosjektorer øremerka for fighting (fighting, ikke Tekken)
 
Det kommer jo såklart ann på hvor mange som vil spille fightingspill, om 90% vil, så er det såklart rettferdig at 9 av 10 prosjektører går til det. Men det blir for dumt om 40% av deltagerne skal ha 80% av prosjektørene, noe jeg synes det ble sist. ^_^
 

EagleJin

Bear Necessity
Er enig i at det godt kan styres, men som hawk allerede har sagt 38243892 ganger hadde vi T5 launch-turnering sist gang, og vi fikk tidspress på oss som krevde at vi satte opp Tekken på flere skjermer.

Men, jeg har absolut ingenting i mot om 2/6 eller 3/7 skjermer går med til fighting-spill. Er tross alt en god del av eventuelle deltakere som kommer for å spille fighting.

Ellers har det også vært snakk og ønsker om et eget fighting-party. Er ikke i tvil om hvor jeg ville velge å tilbringe tiden om "spilletreff" og "GP" skulle arrangeres samtidig ^^.
 
Ok.. jeg tror jeg greia her er at dere som sier det er et spilltreff, tenker sånn at alle spill kan spilles. I teorien så stemmer det, men når det er sånn GameParty.. så er det VS games som teller.
eks. VS games: seff alle typer fighting, WE, err.. ok nå sto det virkelig stille her..
Hadde tenkt tilå nevne Singstar også, men det er så forbanna loud at det er ikke morro engang, ihvertfall ikke når folk begynner å prøve å overdøve høytaler med pure "bad breath" + div growling... *kremt*
Ja, Halo er et VS game, men et friggin' game tar jo 40 min. Noe som var helt på trynet den gang det ble holdt Halo tourney.

eks. ikke VS games: Guitaroo Man, Final Fantasy, rett og slett spill det ikke finnes konkurranse instinkt i...

3, 2, 1... Flame!

NB! Sier ikke at fighting er alt som gjelder, regner med at de fleste her tenker den rettningen fordi det er jeg som poster detta! Pwned! :kul:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så fordi fightingspill per definisjon er best egnet som partyspill er det det som bør settes størst fokus på?
Hva da med de innvendingene jeg og andre postet før i tråden: at ettersom mange av de som sitter mest ved fightingspillene er JÆVLIG gode har ikke mindre hardcore fightingspillere noen sjans overhodet og skygger dermed unna?
Jeg vet at jeg følte det som om jeg var frekk eller dum da jeg spurte om å få teste en runde Tekken på forrige spilltreff - skjønner jo at det er lang kø og mange som vil spille mot de beste, men det endte nå iallfall opp med at jeg stakk et annet sted isteden.

PS: Mashed er utmerket på treff, så Nicholas SKAL ta det med. :D
 
Ellers har det også vært snakk og ønsker om et eget fighting-party. Er ikke i tvil om hvor jeg ville velge å tilbringe tiden om "spilletreff" og "GP" skulle arrangeres samtidig ^^.
Det verste er at jeg ville valgt GP. =D

For å si det sånn - om jeg får de 3-4-5-6 projektorene(under arbeid) i tillegg til de 3 som medleme selv tar med så blir det nok til alle. Pluss jeg kan klare å ta med en eller to herfra. Et annet "problem" med dette her da blir lyd - så de som har forsterkere og annet lydsnacks - give me a PM.

Jeg ber om tålmodighet - Endre vil ha dette her som fort som mulig, det vil ikke jeg. Sist gang så gikk nesten alt til helvete, jeg vill ha 100% planlegging og alt 100% bekreftet denne gangen. Så slipper jeg å sitte 4-5 timer i telefonen som de to-tre andre gangene. :)

Edit : Ja, jeg legger ikke skjul på at nostalagien og Tekkenclub er den største motivasjonen, en annen er å møte alle de kule folka som er her på Spillegal samt å gjøre noe innen gaming. Vi hadde tidenes miljø på tekkenclub forumet og vil nok bli her etterhvert. Men på slutten av tekkenclub sin periode så var det ikke lengre rent fighting lengre, var rett og slett alle typer VS games og nok for alle.

Igjen : Dere spiller hva dere vil - ikke hva vi vil. Og jeg gjør mitt beste for at flest mulig skal bli fornøyde - selv mindretallet.

Edit 2 : Donky Konga, Mario Kard er spill jeg personlig vil se. Så kan alle se hvor hardt jeg og Raider eier alle i Mario Kard. *Hoste* JINsama/Netrom.
 
Jeg sier meg enig i at det var compoene som rota til det meste (Både tekken og Halo), en mulighet ville vært å ikke ta det på sparket, og heller planlegge det litt på forhånd (med påmeldinger osv).

Er jo altid show med konkuranser, så det må jo være med.