GameTap for seieren

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Aner ikke hvor lenge dette har pågått eller om det har blitt rapportert før, men GameTap kjører noe greier hvor man kan laste ned drøssevis av gratis spill. Masse skrot og billige porter såklart, men jeg klarte å finne blant annet Psychonauts og de to første Hitman-spillene der også. Pluss Second Sight, som jeg driver og laster ned nå. Eneste kravet er at man laster ned og installerer GameTap-klienten, trenger ikke mekke konto eller noe. Ja, og at man ikke prøver å spille noen av de gratis spillene i 2009 eller seinere siden de aller fleste utløper rundt da. Hvor mange klarer du å runde innen desember? Finn ut.

PS: Hvis du ikke har spilt Thief: Deadly Shadows (aka Thief 3) før nå, så har du herved overhodet ingen unnskyldning for ikke å teste det (Mac-folk har gyldig grunn med mindre de har Intel-Mac). Dette er et spill som sklir rett inn på Topp 5 spill noensinne-lista mi, så er det sagt. Går fint å spille dette selv om du ikke har spilt de to første, er litt av historien som blir pussig da men du klarer å henge med.

:O Takk min gode mann! Nå som jeg ikke bruker masse tid på å raide så kan jeg i det minste sette fingrene mine i disse spillene:D

kanskje på tide at jeg også tester Psychonauts?

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hurra, jeg slipper Thief!

Men jeg trodde alltid at Gametap kun var for amerikanere. Så man trenger ikke konto altså? :baby:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Se her ja, fant ut hvordan det kan være gratis: Du må se reklame før du får spilt det du har lasta ned. Jaja.

Og det funka fint for meg. Det at du slipper Thief er forøvrig grunn til å gå med sørgebind. :(

Lodin

Der Waaaah
Det har vært gratis en stund, siden november eller no. Greia er at europeere kan fortsatt ikke registrere seg og betale for det, men vi kan kjøre noen av spilla. Sist jeg sjekka var ikke Nauts et av dem (det er det i Statene). :hmm:
En helt grei sørvis hvis man orker å sitte gjennom reklamene og free er jo som kjent free.

Jeg laster ned Psychonauts as we speak, har også registrert meg.

Second sight gikk hvertfall ikke som smurt på denne maskina, hadde vel 1fps fra start, gametap sier at jeg ikke har bra nok CPU, noe jeg har siden datapesen bare er et drøyt år gammelt:sukk:

Lodin

Der Waaaah
Ok, Nauts var bare tilgjengelig for USAianere når dette starta. Vil tru det hadde noe med forskjellige utgivere å gjøre. Uansett, yay!

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm jeg sliter med og få lastet ned en del spill fra denne greia :/ Siden jeg kjører Vista 64 og de aller fleste spillene som er der er MS Windows 32 versjoner :/ Sure greier...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Funker det ikke å kjøre 32-bits-greier i 64-bits-Vista, altså? Den tida jeg brukte 64-bits-Vista gikk det som smør å kjøre 32-bits-greier, iallfall.

Halky

Veteran bruker ;)
Jo altså det skal nå gå ann, er ikke der problemet ligger. Jeg får bare ikke til og starte nedlastninga av spillet, kommer bare opp "This game will not work" på den game requirements som popper opp når jeg trykker på download. Får til og laste ned skikkelig gammle spill, er bare de nyeste spillene som ikke funker. Prøvde og laste ned Sam & Max også S1, funket ikke, synd :/