Det er min første sommer nå, og jeg har fire voksne høner og en beibi-ku (jeg vet hva det heter
). Har også lagt opp et fast opplegg som jeg følger hver dag, og det går sånn som dette:
- Stå opp
- Kose/klappe/leke med hunden min (vel, egentlig løfter jeg den bare, men jeg kan vel late som jeg klapper den?).
- Dra ned litt honning fra treet for så å legge honningen i forsendelsesboksen(shipment box høres litt kulere ut
).
- Samle inn fire egg/legge de i forsendelsesboksen.
- Kose/klappe/leke/løfte opp fire høner.
- Legge ut mat til fire høner.
- Vanne et 3*3 felt (bortsett fra den i midten
) hvor jeg har plantet ananas.
- Fortelle kua mi hvor glad den ser ut.
- Børste kua mi.
- Si til hesten jeg passer på at den må bli stor og sterk.
- Børste hesten jeg passer på.
- Ta med meg kurven min og samle inn forskjellige gress-sorter (røde, grønne, blå, lilla).
- Hvis jeg får tid: grave etter sølv og kobber i en gruve i nærheten.
- Og hvis jeg har enda litt tid: Slappe av i boblebadet/kurbadet/et eller annet.
- Legge kurvens innhold i forsendelsesboksen.
- Sove.
Har egentlig ikke holdt på så altfor lenge, men jeg satt meg ned med spillet idag og nå er jeg virkelig hekta.
Regner med at Lakitu og Chaz fra forumet her fortsatt spiller det, og det er kanskje fler som også gjør det? 

- Stå opp
- Kose/klappe/leke med hunden min (vel, egentlig løfter jeg den bare, men jeg kan vel late som jeg klapper den?).
- Dra ned litt honning fra treet for så å legge honningen i forsendelsesboksen(shipment box høres litt kulere ut

- Samle inn fire egg/legge de i forsendelsesboksen.
- Kose/klappe/leke/løfte opp fire høner.
- Legge ut mat til fire høner.
- Vanne et 3*3 felt (bortsett fra den i midten

- Fortelle kua mi hvor glad den ser ut.
- Børste kua mi.
- Si til hesten jeg passer på at den må bli stor og sterk.
- Børste hesten jeg passer på.
- Ta med meg kurven min og samle inn forskjellige gress-sorter (røde, grønne, blå, lilla).
- Hvis jeg får tid: grave etter sølv og kobber i en gruve i nærheten.
- Og hvis jeg har enda litt tid: Slappe av i boblebadet/kurbadet/et eller annet.
- Legge kurvens innhold i forsendelsesboksen.
- Sove.
Har egentlig ikke holdt på så altfor lenge, men jeg satt meg ned med spillet idag og nå er jeg virkelig hekta.