GDC 2005: Next-Gen Xbox UI bilder

#2
Skulle akkurat til å lage en tråd om "dette" MoFo2, men du kom meg i forkjøpet.

Link
MicroSoft har endelig snakket offentlig om Xbox2/Xbox Next på GDC!

Andre nyheter: MicroSoft velger Unreal Engine 3

Epic Games announced today that its Unreal Engine 3 technology and tools will be used in games developed by and published by Microsoft Game Studios.
Les mer her.

May the Next Generation of gaming begin :)
 
#4
itavisen

Prosessor: Xbox 2s hovedprosessor vil ha tre PowerPc-kjerner på 3.0 GHz, hver med 64 KB L1 cache og 1 MB L2 cache
har ikke så mye peiling på specs, men tre powerpc-kjerner på 3.0ghz hørtes ufattelig mye ut :blunk:

EDIT: til sammen er de på 3.0ghz. am i right? :svette:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#6
"Lol ur wrong mac iznt a pc j00 noob!!!"
 
#9
Opprinnelig skrevet av Thinaran@09.03.2005, 23.29
Ahh, PowerPC! Samme som er i de nye Mac-ene! =D

(Suck it, roy)
187610​

IBM compitable :ler: *for de som drev med (PCspill for 10 aar siden)
 
#10
Både G4 og G5, kanskje til og med G3 også, er IBM/Motorola prosessorer. Uansett så dette meget spennende ut. Vi får vel bare vente på bildene fra CeBIT.
 
#11
En liten oppdatering, på UE3(Unreal Engine 3) fronten, siden det ble kjent i går at MicroSoft Game Studios har valgt å bruke UE3 teknologien og verktøy til Xbox 2 spill. Her er noen videoer: 1up
PS. Er en del risting på kameraet.

Slenger opp et bilde også:



Sinnsykt bra videoer! Kan dere se for dere Halo 3/Perfect Dark Zero bruke denne motoren?
 
#12
Opprinnelig skrevet av Mongis@10.03.2005, 15.02
En liten oppdatering, på UE3(Unreal Engine 3) fronten, siden det ble kjent i går at MicroSoft Game Studios har valgt å bruke UE3 teknologien og verktøy til Xbox 2 spill. Her er noen videoer: 1up
PS. Er en del risting på kameraet.

Slenger opp et bilde også:



Sinnsykt bra videoer! Kan dere se for dere Halo 3/Perfect Dark Zero bruke denne motoren?
187773​

Gleder meg!!!
Men nå må vi ikke glømme Nintendo & Sony. :sikle:
 
#16
Sjekka ut linken til The sorte ice. Å herregud for en grafikk. Har fremdeles ikke sett den grafikken i bevegelse og sammen med masse andre detaljer enda, men det gir en viss pekepinn på hva vi har i vente.

En skikkelig gamer boner av dette her :D
 
#17
Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN@10.03.2005, 16.54
Har fremdeles ikke sett den grafikken i bevegelse og sammen med masse andre detaljer enda, men det gir en viss pekepinn på hva vi har i vente.
187823​
Sjekk ut mitt innlegg noen poster ovenfor. Ga en link til 4 videoer. :tommelopp:
Men en liten "warning". Det er filmet med cam fra en projector(fra GDC), så bildekvaliteten kunne vært bedre.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#18
En «gamer-boner» er en sånn som du får av å plukke opp en DS og spille Band Brothers. Detta er en «grafikkhore-boner». Eller hva, Kilik? :D
 
#19
Opprinnelig skrevet av Mongis+10.03.2005, 16.58-->
<!--QuoteBegin-WiKKiDCLOWN
@10.03.2005, 16.54
Har fremdeles ikke sett den grafikken i bevegelse og sammen med masse andre detaljer enda, men det gir en viss pekepinn på hva vi har i vente.
187823​
Sjekk ut mitt innlegg noen poster ovenfor. Ga en link til 4 videoer. :tommelopp:
Men en liten "warning". Det er filmet med cam fra en projector(fra GDC), så bildekvaliteten kunne vært bedre.
187824​
[/b]
Thanks Mongis!
Unreal 3 så jeg på video fra E3 ifjor.
Den er ganske gammel. Men det er bare gøy se om igjen åssen fremtidens spill
blir.. :)
Gleder meg til å se åssen Burnout 4 blir på neste generasjons konsoll!!! :D
 
#20
Opprinnelig skrevet av Thinaran@10.03.2005, 16.58
En «gamer-boner» er en sånn som du får av å plukke opp en DS og spille Band Brothers. Detta er en «grafikkhore-boner». Eller hva, Kilik? :D
187825​
Hvis Unreal 3 blir dårlig i gameplay så skal jeg personlig spise min egen avføring med dåps sølvskjeen min.

Har tro på at dette blir bra.


(Det bør bli bra nå....)