GDC 2005: Next-Gen Xbox UI bilder

Opprinnelig skrevet av Mongis@10.03.2005, 16.10
Ehh, Xbox støtter HDTV ja. Men denne tråden handler om Xbox 2/Xbox Next/Xenon/Xbox 360, eller hva den nå enn skal hete.
187801​
Jeg mener å tro at neste generasjons spill blir optimalisert for high def, dvs større oppløsning og hurtigere oppdatert bilde. Har du en gammel tv så kan det bli crap. :p

(tar forbehold om at jeg kan ta feil)

Tror ikke standard 50/60Hz forsvinner med det første nei til nextgen konsoller. Altfor få folk med HDTV'er. Det blir nok neste generasjon etter det. Blir bare tap å reklamere for de fete spillene og så bruker du penger på en stortittel, kommer hjem, fyrer den i xbox xenon/360/whatever-crappy-name og så får du den drittkvaliteten bare fordi du ikke er Røkken i gata og eier et dyrt tv.

De går nok for det som er allemannseie. Men at de med HDTV får en ekstra liten godbit grafisk sett, det tviler jeg ikke på.

Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN@10.03.2005, 17.19
De går nok for det som er allemannseie. Men at de med HDTV får en ekstra liten godbit grafisk sett, det tviler jeg ikke på.
187832​
Slik er det med dagens Xbox også. Så og si alle spilla støtter 480p, noen få støtter 720p, mens bare ett støtter 1080i. Går rykter om at alle Xbox 2 spill skal kjøre på minimum 720p med anti aliasing.

Either someone has a very deft hand with their cell phone camera, or this is a good fake (or it’s a really nice surge protector). Pengo sends in this shot of Allard standing over a small silver box that could be the next Xbox. It has the rounded look that we’ve heard about, and seems sexy enough from a distance. Let’s start taking a look at the shadows underneath the device. It’s a great way to spend a Saturday!
Håper dere kan engelsk :svette:

Opprinnelig skrevet av Mongis@14.03.2005, 11.08

Either someone has a very deft hand with their cell phone camera, or this is a good fake (or it’s a really nice surge protector). Pengo sends in this shot of Allard standing over a small silver box that could be the next Xbox. It has the rounded look that we’ve heard about, and seems sexy enough from a distance. Let’s start taking a look at the shadows underneath the device. It’s a great way to spend a Saturday!
Håper dere kan engelsk :svette:
189678​

Javel..
Kanskje det er neste Xbox. Hvem vet?!
Men det var ikke fin design på den. :(
Så jeg håper virkelig ikke det er neste Xbox.
Den må se bedre ut enn den!!! :tommelned:

Har du link til siden??