Gears of War: Bedriv koprofagi og innta rigor mortis

Agahnimz er med nå, jeg sa til ham at det skulle bli spillig halv ni. Jeg gjør lekser, håper på å være ferdig til halv ti. :S

Chaz og ILiuz: Kan ikke dere prøve å være på forskjellige lag en gang? :D

Eller, vent. Meg og Nicholas på lag, og dere på lag. Vi får også ChocOPuffS89 da!

Invite please?

Okay, i kveld var det jævlig fett! Nicholas, du har å sette meg opp på lista på første side, i blått! :D

Og dere.. jeg er ikke så dårlig lengre som jeg var første gang, eller hva? ^^

SITAT(Endre @ 26.11.06, 23.27) 37328
Du har blitt bedre, men merka du forskjell når jeg hosta? :p
[/b]
Lagga fortsatt litt hos meg XD Men det driter jeg i. Og jeg har bra internettlinje.
Sett meg opp i blå. I og med at jeg spiller online vær kveld + litt om dagen. Jeg suger fortsatt men men. Fikk tatt Ilius ett par ganger så fort jeg bytta lag :p

Endre

Ødela forumet
Jeg tror faktisk det er noe ræva med linja di. Så at du spratt rundt, og jeg har 10mbit ned og 2mbit opp. Bor ikke du på Ellingsrud, forresten? :p

Redigert: Revan spurte om hvem som var med på spilling i morgen (i feil emne). Så, hvem er med? Jeg vet ikke om jeg kan enda.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg kan sikkert. Inne i en periode uten lekser på skolen igjen, yay. Satser på å klinke alle SP-prestasjonene til GoW samt de prestasjonene jeg mangler på Condemned denne uka. ^_^

D

Deleted member 91

Gjest
Kan hende jeg er med på kveldingen - som alltid, men ikke bombesikker helt ennå. Sånn ellers vet jeg linja til ZoDz har fucket opp for oss ved flere anledninger (blant annet når vi pleide å spille Halo2), så ikke tro på noe han sier. :p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Merka en del lagg da vi spilte med Revan som host i går også. Noen som kan huske om de har hatt laggproblemer når jeg har hosta...? 18mbit ned og 1mbit opp burde tilsi at det skulle gå greit. :p

SITAT(Endre @ 26.11.06, 23.30) 37331
Jeg tror faktisk det er noe ræva med linja di. Så at du spratt rundt, og jeg har 10mbit ned og 2mbit opp. Bor ikke du på Ellingsrud, forresten? :p

Redigert: Revan spurte om hvem som var med på spilling i morgen (i feil emne). Så, hvem er med? Jeg vet ikke om jeg kan enda.
[/b]
Furuset man :angel: Har som regel ikke lagga for meg når jeg har spilt Live.

Nicholas! Det var før jeg fikk nytt nett.