Gears of War: Bedriv koprofagi og innta rigor mortis

SITAT(ZoDz @ 13.12.06, 00.04) 41678
Har folka slutte emd GoW eller? Jeg spilte iværtfall med Chas K og det eide noe så inn i granskauen. Noen som er med imorra kveld?
[/b]
Jeg er sikkert down imorgen, sjekker innom igjen imorgen.
 
SITAT(Revan @ 14.12.06, 07.41) 41988
I'm in idag, samme er ChocoPuff og ZoDz og, håper jeg. Spille i.. fire-fem tida?
[/b]
Okey. Må mobbe Choco litt mere, siden han er en stavanger fitte :D
 
Kanskje jeg er den eneste som har ferie allerede, men uansett lurer jeg på om noen er med på litt GOW sånn ca. akkurat nå? Hvis vi får med flere spillere, da. Ellers er jeg åpen store deler av dagen i morra.
 
SITAT(Uteena @ 14.12.06, 23.02) 42169
Kanskje jeg er den eneste som har ferie allerede, men uansett lurer jeg på om noen er med på litt GOW sånn ca. akkurat nå? Hvis vi får med flere spillere, da. Ellers er jeg åpen store deler av dagen i morra.
[/b]
Jeg, kaptain krool og gullfisk spiller nå.
 
Faen, selv om du ikke sa en dritt de første ti rundene sier vi heller. :D

Men ja, det var morro. Du er forresten blitt ganske så mye bedre enn du var første gang, men det er slik med alle, har jeg funnet ut. Deg og ZoDz og meg er stjerneeksempler. Jeg går på Live right now, og mekker en server, er bare til å joine.
 
BEGYNN Å SPILL A FOLK!
 
HAHA. Har spilt med dem. De er ikke noe gode.
 
Sant det.

Men noen som fortsatt spiller?
 
Kan bare om kvelden. Send meg friend request.

Purple ZoDz
 
Kjøpte det nå istad, men Live-settings er kuket. Jeg må fikse, er med når det er fikset.
 
Merka det. Send på nytt. Faens forpulte grense. Jeg som trodde at man kunne ha så mange venner man ville.
 
RAAM må dø, og jeg må vite hvordan... opplys meg!

Edit: FORPULTE FLAGGERMUSFITTER HAN KAN DA FOR FAENIKKE SENDE DE PÅ MEG SÅ SKYTE MEG, DET KAN HAN DA FOR FAEN IKKEEEE!11!! :emo: