Gears of War: Bedriv koprofagi og innta rigor mortis

Hvor får jeg tårrken fra, da? Og snaiperen?
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Tårrken bør du ha spart på en stund. Snaipern ligger i vogna rett før du skal bli drept av den helvetes forpulte fitte RAAM.
 
Men, men... jeg har Hagla og motorsaga. Det var da ingen som antydet noe om at tårrken kom til å komme til nytte...

...Jeg har da for faen aldri hatt en tårrk...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Går fint å ta kællen med rifle og sagbørse/hagle også, bare pass på at du treffer skallen og at de der irriterende flagremusene er borte.
 
Han ubrukelige lagkammeraten min dør da naturligvis med en gang... Og når han kommer helt inntil meg, tenker jeg at jeg skal stikke å revive kameraten min, men Mr. død har andre planer. sålenge jeg har god tid fra han skyter flaggermusene til de treffer meg, klarer jeg det uten at de kommer bort til meg, men når de kommer bort til meg før jeg får siktet på hodet hans, bruker jeg lengere tid, gjerne akkurat nok tid til at han får skutt meg i hodet.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Jeg har akkurat det samme jævla problemet. Skal prøve igjen i morgen når jeg ikke er så sinna og oppgitt over han helvetes General RAAM.

Hentet fra en ubrukelig FAQ:

General RAAM rules:
Rule 1: RAAM is Number 1. You are number Zee.
Rule 2: Stay in the light. KRYLL. KRYLL. KRYLL...
Rule 3: Stay AWAY from RAAM.
Rule 4: You can't Lancer-Saw him... He one-hit melee kills you.
Rule 5: Blind Fire. Your bed buddy in this fight.
Rule 6: The Trika (Aka Turret) is NOT worth running for.
Rule 7: Explosions/walking into darkness remove his Kryll Shield.
Rule 8: Dom [CPU] is about as useful as an asshole on your elbow.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Forfatteren av den FAQ-en der glemte siste linje:
"Rule 9: I must never, ever write another FAQ again."
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
SITAT(Affable @ 28.12.06, 00.54) 44163
...Jeg har da for faen aldri hatt en tårrk...
[/b]
Det er en i siste vogna sammen med en sniper og noen granater, med andre ord, alt du trenger for å drepe Mr. død. :trollmann:
Husk å bruke active reloading, for da rekker du greit tre skudd med sniperen, etter du har skutt han med tårrk. Med mindre du spiller på Insane bør han da være relativt grei å drepe. Spiller du på insane er co-op det beste valget. Skulle nesten tro spillet var laget så man ikke skal klare det alene på insane. Du kan også spare deg for å gjenopplive kameraten din med mindre du spiller co-op, fordi han blir ikke noe smartere etter å nesten dø en gang.
 
Sniper og Torquebow er tingen, gutter. Men serioest, RAAM er ikke hard paa hardcore, og han er vel ganske saa casual paa casual? :p

Spiller dere paa Hardcore eller Casual, Sheffield og Affable? Jeg kommer hjem fra Gran Canaria paa loerdag, kan hjelpe dere klokka seks paa kvelden da hvis dere vil. Men d maa dere ha Torque Bow hvertfall, og sprenge vekk flaggermusene for noen sekunder saann at jeg kan faa headshots paa den feite jaevelen. Casual er dritlett, Hardcore er litt vanskeligere, men Insane derimot, der er RAAM ganske saa vanskelig.
 
Jeg spiller påCc Casual og har i grunn mer enn nok med det nå med det første, kjøpte spillet i går.

Skal lete etter tårrken nå. Den lå ikke der i går... :S
 
Ligger ikke torc bua i vogna før ram ved siden av sniplern? Mener den gjlør det. Hjalp en kompis med RAAM på insane. Det tok sin tid...
 
Hjalp Yeti jeg, gikk ganske greit. :)

Tingen er jo aa plukke med seg Torquebow foer du kommer saa langt. En av de der foerste Locustene du treffer paa har buer.
 
Greitor. fant den. Og drepte RAAM. dere er kjekke og ha.

ikke du, nicholas.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, jeg er med. Lenge siden sist det ble noe tannhjul på meg, så se i nåde. :p
 
Great, en kompis av meg er også med. Han trenger litt læring, ettersom han er min system-link Gears of War-partner. :p
 
Spilling i kveld, horer, og denne gang må folk dukke opp. -_-

Meeen jeg lurer på noe. Har sett at noen har en Guest med seg, altså EpicStar og EpicStar (1) f.eks. eller noe. Trenger man altså ikke to live abonnementer på hver 360 for å spille split screen på Live?