Gears of War: Bedriv koprofagi og innta rigor mortis

Jeg joiner, men la meg være på lag med de beste, for da klarer jeg kanskje å få kills. :D

Har lært meg spillet bedre nå.

Bra, men drøy med å joine litt. Endre bestemte seg for å gå tur med hund nå, så han er tilbake først om 20 minutter.

Endre, Chaz, Scary Paladin, Fetthesten (Yetipants, right?), Revan og en til spiller nå (foreløpig ser jeg bare på, split-screen suger). Dvs. at det er 2 ledige plasser igjen, snart 3.
Gøy om vi får med flere!

Hva med en match idag klokka 11?

Nabbe

Har fin hatt.
Så, hadde dere det kos? Vi har LAN-et idag, så Ololav, Nabbe og Nicholas har vært på system link så og si hele kvelden.

Nicholas dette, forresten.

Nabbe

Har fin hatt.
Vel, Ololav spiller mot Freezar, Yeti og et par andre på min account nå, hvis du er sulten på et par runder til. Nicholas dette her også, forresten.

Koselig melding jeg fikk av deg. ^^

Nei, natta sluker meg nå. Spilte mye idag, eide først Yeti og Boggiman med en fyr, vi tok dem heeele tida! Så tok jeg faktisk Chaz og ILiuz og Freezar og noen ganger, den ene runden var jeg alene mot dem. De undervurderte meg noe sykt, og jeg tok alle. *stolt*

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så spilte jeg sammen med Ololav, Freezar, Scary og noen svensker, og jeg totaleide. Har en del å si å være på lag med noen som faktisk har tatt i en Xbox-kontroll før, gitt. Noe Simen (han jeg spilte med før i kveld) ikke har. Nesten. :p

Spilte jeg med Ololav?

Husker faktisk ikke helt hvordan det gikk i kveld. Det betyr vel sikkert at det gikk fantastisk dårlig.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Han spilte på Nikkolas' konto.