Gears of War: Bedriv koprofagi og innta rigor mortis

jeg er med enten denne eller neste Helg, samme for meg =)

Noen lag som vil ha meg med? Er vel med på det meste av lag, så lenge jeg får spille med hyggelige folk.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
SITAT(Freezar @ 28.11.06, 15.21) 37736
Gårsdagens kamp var festlig, synd Scary Paladins mic ikke fungerte, så lagspillet ble mest mellom meg og Yeti.
[/b]
Funka fint den. Er bare den fine buggen som gjør at de som joiner sent ikke høres. :( Jeg hørte fint hva dere sa så det ble jo litt interessant å måtte skyte et sted for å vise dere hvor folka var hvis dere ikke så dem. Ødela både taktikk og avslørte at vi/jeg visste hvor de var.

Noen som blir med på COG-tag jakt sånn ca nå? Jeg mangler en og den er mellom act 1 og 3 eller den siste på act 5 men jeg er ganske sikker på jeg har sistnevnte. Jeg starter ett spill på Hardcore rimelig snart så hvis du vil joine så er det bare å slenge seg på.
 
Jeg er med. Men kan de som ikke har meg adde meg?
Tar mye lengre tid for meg å legge til folk siden da må jeg skrive ett passord på 13 siffer vær gang jeg skal adde noen. Når noen adder meg trenger jeg bare å skrive det engang og kan godta mange.
 
SITAT(ZoDz @ 29.11.06, 18.44) 38049
Jeg er med. Men kan de som ikke har meg adde meg?
Tar mye lengre tid for meg å legge til folk siden da må jeg skrive ett passord på 13 siffer vær gang jeg skal adde noen. Når noen adder meg trenger jeg bare å skrive det engang og kan godta mange.
[/b]
Slå av Parental Control settings da =)
 
TAKK! Fant ut at jeg alltid valgte feil innstilling xDNoen som er med i kveld?
 
Huff og akkurat når jeg logget på :(

Jaja, invite hvis dere begynner igjen, jeg blir også med på Coop på hva som helst hvis noen trenger hjelp med campaign
 
Kan nevne at Endre og jeg har fått fikset premier til turneringen nå. Må bare få hørt litt om antall og sendemåte, så har vi en premie til førsteplasslaget klar.