SITAT(Freezar @ 04.12.06, 08.20) 39062
Og gjerne lag, ser også at de blir så balansert som overhodet mulig. (og ikke den sammenrottinga av toppspillere som revan prøver på)
[/b]
Chaz K sa han ville være på lag med ILiuz og Nicholas, er ikke dette et topplag? Jo, de er gode alle sammen. Men som nevnt, man må få spille med de man liker å spille med. Chaz K og ILiuz er dritgode, jeg prøvde en gang å være på lag med dem. Det funka ikke, så dette med å samle alle de beste spillerne har egentlig ikke så mye å si. Jeg vil være på lag med ChocoPuffS og Fetthesten/Yetipants som jeg var på lag med i går, for jeg funker sammen med dem. Vi klarer ikke å få balanserte lag overhodet, det blir vel to-tre lag og resten består av folk som vil være med med som ikke kom på et av de gode lagene. Jeg har veldig, veldig lyst til å vinne, og er glad jeg er med på et lag som er godt.
Sammenrotting av toppspillere nei, men jeg skjønner at det blir det. For vil du, som er ganske god, være på lag med noen mindre gode for å være snill? Eller for å balansere lag? Jeg vet ihvertfall at jeg ikke vil være på lag med dritdårlige spillere som ikke snakker, samarbeider eller får kills. Så lett er det.
Hver gang jeg spiller mot Chaz og ILiuz og tar dem, da tenker jeg tilbake på da jeg sugde hardt i spillet. Da de tok meg, og jeg hatet det.
Uteena: Jeg så for meg deg som en gutt under femten med lys stemme, men når jeg fant ut at du var jente, ble jeg positivt overrasket. Du er dritgod, og du er jente. Ikke mange jenter som er så gode i skytespill som deg tror jeg, hvertfall ikke GoW. Jeg er med på spilling hver kveld hele uka. I kveld sånn i halv åtte-åtte tida?
Tror konkurransen, eller hvertfall noen kamper, skal spilles neste helg. Kommende helg.