Gears of War: Bedriv koprofagi og innta rigor mortis

Kommer på rundt 10. Har en drøss med nami lekser O_O Redoksreaksjoner kan faen meg dra til helvete.
 
Var ganske gøy å dag, utenom å bli mobba fordi jeg har lys stemme hele tida :$ . Men merker at det er viktig å ha relativt like gode lag, er mer spennende da. Ellers, synes ihvertfall jeg, at det er utrolig gøy å spille med Chaz, ILiuz og Scary Paladin, så lenge mikrofonen min ikke tar opp ekkolyder.
Håper på å få øvet litt multi i uka de dagene jeg ikke jobber; merker at jeg henger litt etter nå som jeg ikke fikk spilt forrige uke.
Det som er utrolig kjedelig i multi GOW er å spille mot random idioter (gjerne 12-årige amerikanere) som tar seg selv alt for høytidelig, og er utrolig frekke i kjeften. Så om noen fra SG er med på å spille litt online i uka, så er det veldig bra. Da gjerne med alle map-ene, dumt å ikke kunne alle så godt.
 
FAEN! Det var fult idag. ;_; Så jeg fikk ikke bli med å spille med dere.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Uteena @ 03.12.06, 22.56) 39011
Var ganske gøy å dag, utenom å bli mobba fordi jeg har lys stemme hele tida :$ .[/b]
Det var fordi folk trodde du var en gutt, da. Ingen jenter på Internett, osv.

Uansett, vi dengte dere. Det var skikkelig digg. :D

PS: Vi trenger å få klar reglene for compoen sporenstreks. Inklusive hvilke maps, poeng, tid, runder, osv.
 
Og gjerne lag, ser også at de blir så balansert som overhodet mulig. (og ikke den sammenrottinga av toppspillere som revan prøver på)
 
Er det ikke greit om de som ønsker å være på lag bestemmer seg imellom om de spiller sammen? Om noen lag blir overlegne, så er vel det bare rett? I en konkurranse vinner jo de beste.
Er det bestemt når konkurransen skal være?
 
SITAT(Freezar @ 04.12.06, 08.20) 39062
Og gjerne lag, ser også at de blir så balansert som overhodet mulig. (og ikke den sammenrottinga av toppspillere som revan prøver på)
[/b]
Chaz K sa han ville være på lag med ILiuz og Nicholas, er ikke dette et topplag? Jo, de er gode alle sammen. Men som nevnt, man må få spille med de man liker å spille med. Chaz K og ILiuz er dritgode, jeg prøvde en gang å være på lag med dem. Det funka ikke, så dette med å samle alle de beste spillerne har egentlig ikke så mye å si. Jeg vil være på lag med ChocoPuffS og Fetthesten/Yetipants som jeg var på lag med i går, for jeg funker sammen med dem. Vi klarer ikke å få balanserte lag overhodet, det blir vel to-tre lag og resten består av folk som vil være med med som ikke kom på et av de gode lagene. Jeg har veldig, veldig lyst til å vinne, og er glad jeg er med på et lag som er godt.

Sammenrotting av toppspillere nei, men jeg skjønner at det blir det. For vil du, som er ganske god, være på lag med noen mindre gode for å være snill? Eller for å balansere lag? Jeg vet ihvertfall at jeg ikke vil være på lag med dritdårlige spillere som ikke snakker, samarbeider eller får kills. Så lett er det. :)

Hver gang jeg spiller mot Chaz og ILiuz og tar dem, da tenker jeg tilbake på da jeg sugde hardt i spillet. Da de tok meg, og jeg hatet det. ^^

Uteena: Jeg så for meg deg som en gutt under femten med lys stemme, men når jeg fant ut at du var jente, ble jeg positivt overrasket. Du er dritgod, og du er jente. Ikke mange jenter som er så gode i skytespill som deg tror jeg, hvertfall ikke GoW. Jeg er med på spilling hver kveld hele uka. I kveld sånn i halv åtte-åtte tida?

Tror konkurransen, eller hvertfall noen kamper, skal spilles neste helg. Kommende helg.
 
Jeg fikk noen få kills når jeg var på lag med Iliuz og uteeena her om dagen. Men dette er vell fordi de backer meg opp og utnytter det at man kan prate med hværandre.Jeg kjnnre ikke til halvparten av mapsa engang. Men Det gjør Iliuz så det holder. Eneste mappene jeg kan er Clocktower og Tyro Station. Men men.
 
Jeg har i grunn ikke så veldig imot å komme på lag med to dårlige spillere, så lenge det eksisterer samarbeid og kommunikasjon. Og ettersom jeg regner med at alle som vil være med på denne turneringen har mic og er villige til å vinne, så tror ikke jeg det ville vært et stort problem å ta random lag.

Men siden vi ikka skal ha det: noen som trenger meg på laget sitt?
 
Det fine med GoW er at mapsa er lette å lære, for etter en runde kjenner du den ene siden av mapet, og da skal det ikke mye til for å kjenne igjen steder på det nye spawnpointet, i og med at mapsa er speillike, dvs. at de.. ja, dere skjønner. Men ZoDs, vi kan begynne litt før idag, og bare spille med noen engelske folk eller noe, slik at du lærer mapsa. ;)
 
Tror ikke det går. kan hende jeg kan rundt 10 HA rjævlig mye lekser denne uka ;_; I tilleg har jeg 3 store prøver.

Freezar. Jeg har iværtfall ikke noe imot med å teame med deg :p

Btw. Fant ut at fettern min er ganske god i dette spillet. Men han spiller jo omtrent bare krigs spill da. Så skal få penger av han så får han live på min konsoll. :D
 
Freezar, Du er ikke med på å sette sammen et Sandefjord lag?
Fight the power og alt det der, jeg kan skaffe "AgentMC" som er ganske brukbar så vi blir tre hvis du er interresert =)
 
Vis det er rom i den turneringen så vil jeg være med... er ikke så alt for god men er brukbar (synes jeg).
Har ikke særlig mange norske venner på friends lista mi så kanskje noen kan legge meg til (AgentMC).
Ta å put meg på den lista dere har på første siden.

AgentMC
 
Endelig ferdig på jobb, og etter hva jeg har fått høre så skal jeg ikke tilbake før på lørdag.
Derfor: kanskje noen blir med i morgen? I likhet med ZoDz, så trenger jeg å lære brettene bedre (kan de, men kan ikke alltid utnytte de så godt). Errr ja, og øve på sniper og nærkamp.
Blir neppe noen konkurranse på meg med det første.