Gears of War: Bedriv koprofagi og innta rigor mortis

Tror en plass åpnet seg nå hvis noen er interesserte, og hvis zodz får opp serveren.

Ett Nytt lag er "Formet"
Brokefruit
Thc Hazen
(Scary Paladin eller eventuelt freezar)

Fikk ikke helt med meg om Paladin sa ja eller ikke ;)
 
SITAT(Evehr @ 04.12.06, 20.38) 39189
Tror en plass åpnet seg nå hvis noen er interesserte, og hvis zodz får opp serveren.

Ett Nytt lag er "Formet"
Brokefruit
Thc Hazen
(Scary Paladin eller eventuelt freezar)

Fikk ikke helt med meg om Paladin sa ja eller ikke ;)
[/b]
Wtf? jeg skal få opp en ny server? jeg tokk pause jeg >.> Er turolig kvalm. Tror jeg logger på klokka 9 igjen.
 
Spiller dere igjen? Jeg kommer! For sent å beygnne på lekser uansett, og se hvor liten tid det er igjen av skoleåret høsten 06/07, Gears of War er viktigere enn skolen! Enn livet! JEG EEEEELSKER GEEEARS OF WAAAAAAAAAAAR! WAAAAR! *motorsag*
 
Det ble ikke noe av, Meg og hazen kjørte en 1 v 1 kamp før vi gav oss siden alle plutselig logget av og gjemte seg i buskene =/
Jaja, takk for kampene i dag. Hadde sine gode og dårlige tider ;)
 
kommer inn nå.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gawrsh, da var nok en runde over. Alltid like koselig å ha med den lille solstrålen ZoDz på laget.
 
Arrrh ... alltid like irriterende når mic-en bestemmer seg for å ikke fungere.

Bare for å poengtere det åpenbare: la dere merke til at alle killsa mine ble til med motorsag (ikke at det var så mange) og når dere ikke hørte meg, og sikkert trodde jeg snakket masse teamtalk til dere, så jafset jeg egentlig i meg en pizza. :)

Evehr: er sikkert med på det "sandefjord-laget" du foreslo, hvis det ble noe av det. Men blir dere med på å øve inn litt taktikk? Slik at vi som et team kan bli noen skikkelig nevneverdige motstandere?
 
Noen som er med fra halv ni til sånn kvart på elleve eller noe i kveld?

Eller, jeg er ikke med likevel. Manchester United spiller!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Freezar @ 05.12.06, 02.07) 39280
Arrrh ... alltid like irriterende når mic-en bestemmer seg for å ikke fungere.

Bare for å poengtere det åpenbare: la dere merke til at alle killsa mine ble til med motorsag (ikke at det var så mange) og når dere ikke hørte meg, og sikkert trodde jeg snakket masse teamtalk til dere, så jafset jeg egentlig i meg en pizza. :)[/b]
Det er en bug i spillet, som gjør at voice-kanalene ikke blir frigjort i henhold til antall spillerplasser - eller noe sånt - hvis det kommer inn noen som så går ut igjen, og så kommer det inn noen nye. Irriterende.

Og jeg antok at du satt og svor til deg selv fordi vi var så elendige. :p
 
Jeg prøvde meg på en avansert form for kommunikasjon når jeg ikke hadde mic.

Skudd betydde enten følg med eller "jeg er her"
At jeg døde betydde "de er bak oss"
The system is perfect^^

Noen som er med fra 18:00 ?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg slenger bare innom for å komme med litt info: Hvis noen lurte på hvor Epic fikk inspirasjonen til figuren Augustus Cole fra, kan dere sjekke ut hva skuespilleren som har stemmen hans gjorde før; nemlig Terry Tate: Office Linebacker. :D