Gears of War: Bedriv koprofagi og innta rigor mortis

Ja, men greia er jo at Halo 2 kun gir deg ranking i form av et tall, som ikke sier så mye annet enn hvor mye tid den enkelte har brukt på spillet. Nå som vi har fått achievements, så henger lista litt høyere, det hadde jo vært veldig enkelt å skaffe seg en haug achievements på kort tid, om man hadde samla en gjeng kompiser på ranked matches. Det er vel derfor de har gjort det slik. Igjen, jeg forstår hva du vil frem til og er delvis enig, bare prøver å se det fra utviklernes side.

Anyway, 50-49 i Halo 2 er et utfall som gleder ethvert gamerhjerte ja, og jeg ser frem til de nye kartene som kommer. Håper de også innfører multi-team igjen, ikke skjønner jeg hvorfor det ble fjernet.

Edit: Den var til Nicholas ja, ser Revan har vært på banen i mellomtiden. Jeg synes forøvrig Raven Down ser kult ut, har høye forventninger til hektiske kamper rundt helikopteret.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
:eng101: De heter Gridlock og Clock Tower, Revan.
 
D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(Killahead @ 08.01.07, 17.36) 45996
Ja, men greia er jo at Halo 2 kun gir deg ranking i form av et tall, som ikke sier så mye annet enn hvor mye tid den enkelte har brukt på spillet. Nå som vi har fått achievements, så henger lista litt høyere, det hadde jo vært veldig enkelt å skaffe seg en haug achievements på kort tid, om man hadde samla en gjeng kompiser på ranked matches. Det er vel derfor de har gjort det slik. Igjen, jeg forstår hva du vil frem til og er delvis enig, bare prøver å se det fra utviklernes side.

Anyway, 50-49 i Halo 2 er et utfall som gleder ethvert gamerhjerte ja, og jeg ser frem til de nye kartene som kommer. Håper de også innfører multi-team igjen, ikke skjønner jeg hvorfor det ble fjernet.

Edit: Den var til Nicholas ja, ser Revan har vært på banen i mellomtiden. Jeg synes forøvrig Raven Down ser kult ut, har høye forventninger til hektiske kamper rundt helikopteret.
[/b]

For å være ærlig, syns jeg nesten tallet i Halo2 sier mer om dine evner innenfor spillet enn achievements på 100 headshots o.l. Selv om en rankingsystemet i Halo2 fortsatt er mektig upresist, er rank 25 fortsatt en liten indikasjon på at du er kjent med spillet: Achievementsene i GoW er slike ting som strengt talt bare tar tid. 100 headshots oppnår du for eksempel uansett om du er flink eller ikke, er bare et tidsspørsmål - Rangeringene i Halo2 er derimot ikke bare bragging-rights, men også balansering. Jeg ligger støtt mellom 20 og 25 i rank, og det er fordi det rett og slett er nivået jeg spiller på, ikke fordi jeg ikke har spilt det like mye som de som har rank 35. Og jeg syns fortsatt rangerte kamper med spillere fra vennelisten din skal ligge høyt oppe på utvikleres lister. :p Det gjør rett og slett opplevelsen 10 ganger morsommere.

Ang. Halo2: Multiteam ble ifølge Bungie fjernet fordi de ikke følte spillere kunne matches effektivt nok (lag, rang, antall spillere) når de gjenværende spillerne (de som ikke har gått over til GoW o.l.) var såpass spredt utover. Du kan trøste deg med at om multiteam fortsatt hadde vært tilgjengelig, hadde du nok måtte vente en god del minutter lengre enn du må på en Team Slayer-kamp nå, og når den endelig ble opprettet hadde sannsynlighetene vært store for lag og sånt no.


Revan: Ikke mer enn at et studio som ledes av en tidligere Bungie-kis utvikler dem, at de skal komme en gang iløpet av våren, og at man må ha 360 for å få tak i dem (de skal nemlig lanseres via Marketplace).
 
D

Deleted member 91

Gjest
*sigh* Som nevnt flere ganger allerede (i bl.a. egen tråd), kommer de nye brettene på onsdag/torsdag neste uke. :)
 
Nå må du lese tråden da Revan, og kanskje søke litt på nett, hehe. Først ble det sagt torsdag, men det ble visstnok endret til onsdag.

Til Nicholas: Så feil kan man ta, trodde rankingsystemet i Halo 2 utelukkende var basert på antall kills. Samtidig fikk jeg da bekreftet at jeg ikke er spesielt god i Halo 2, hehe.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Er grusomt mye å lese om nøyaktig hvor intrikat matchmaking-systemet er akkurat her, i tillegg kan du loke litt innom FAQ-delen helt på venstresiden der. :)
 
Begynner å bli en jævlig godt stund siden jeg spilte nå. Må nesten begynne igjen, men da må dere være snille med meg, siden jeg sannsynligvis ikke er noe flink lengre. :$
 
Laster ned nye maps as we speak, noen som har testet dem? Hvilke våpen ligger vanligvis der, når man ikke har replacet dem?
 
Dobbelpost for å få oppmerksomhet:

Vi hadde GoW-LAN på lørdag, med tre TVer, tre Xbox 360er og tre GoW-spill, selvfølgelig. To av Xbox 360ene klarte fint å linkes sammen i switchen, men den tredje Xbox 360en funket det ikke med. Vi kom frem til to mulige forklaringer: Den ene Xboxen som ikke funket hadde ikke den nyeste patchen, eller at det må være fire 360er og fire GoW? Tipper det første vi trodde, men jeg er ikke sikker. Hadde kompisen min nyeste patchen på 360en sin?

Takk for svar. :angel:
 
D

Deleted member 91

Gjest
Linket dere med noen andre spill, da? Sånn at det ikke er nettverkskabelen det er noe galt med eller noe. Ellers veit jeg ikke, trodde ikke patcher og sånt hadde noe å si.
 
Vi gjorde ikke det, nei, men neste gang skal vi bare ha med 360er vi vet funker til linking, og offsielle LAN-kabler. Tenker da på nettledningen som fulgte med 360en.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Det har ikke en dritt å si om nettverksledningen er "offisiell" eller ikke om den ikke funker. Ellers var det jo et sjakktrekk å bare teste med GoW, finne ut at det ikke funker, og så skylde det på spillet. :rulleøyne:
 
Hadde to Xbox 360-nettverksledninger og en gammel en, tror faktisk det var noe galt med den. Eller switchen. Hva tror du problemet er, da? Jeg tror det var noe med 360en som ikke kunne finne de andre. Family settings eller noe, det kom opp da Player Two skulle signe inn på Versus ---> System Link-menyen.

Men.. hmm.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hva faen har det å si, Revan? Alt kommer bare til å være vill tipping, og vi får uansett ikke det etterlengtede svaret før du og alle de andre kondomrømlingene ombord skuta M/S Ræva linker igjen. Slutt å søple dette emnet med drit ingen har interesse av nå.
 
Jeg har full venneliste men er bare å sende meg en message om dere vil spille. Jeg spiller rimelig ofte :p

Gamertag: D3D Purple ZoDz