Gears of War: Bedriv koprofagi og innta rigor mortis

K999

Keystone State Of Mind
Yes, der screwet jeg opp hele kvelden.
Har Xboxen hos en venn, og vi skulle være med begge to, men vi får ikke internett på kjeksboxen.
Så da greier jeg dessverre ikke og koble meg opp.

:(
 
Det går fint, vi spilte noen matcher før Yeti måtte stikke. Jeg, Yetipants, Weathersteak og Chrizza mot Purple ZoDs, Purple 90 (gjest), Boffen og Bad Mongo. Til tross for at hele det andre laget klaget på lagg fra meg, mens ingen på mitt lag merket noe, gikk det ganske, ganske fint. :D
 
Det gikk greit i starten, men på escalation lagga det litt for mye, ble vell mere delay på våpnene.

Slutta nesten å spille gow etter den machen dpilte to tre matcher til før jeg testa fear. det eier. Spesielt styremetoden. Alt er plasert så bra^^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg kan iallfall si så mye som at jeg fikk jævlig lyst til å bli med i klanen deres, ZoDz. Spesielt etter at jeg sagde ned tre stykk på rad i en runde, da imponerte dere stort. :D
 
Må også få legge til at selv om alle på motstandernes lag klaget på meg og lagg da jeg hadde mest kills, hørte jeg ikke et pip fra noen på mitt lag. Altså.. Yeti hostet. Jeg var i serveren. Lagger jeg, da smitter det vel over på folk fra mitt lag og?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
...Nei. :p
 
SITAT(Revan @ 03.02.07, 00.30) 50316
Må også få legge til at selv om alle på motstandernes lag klaget på meg og lagg da jeg hadde mest kills, hørte jeg ikke et pip fra noen på mitt lag. Altså.. Yeti hostet. Jeg var i serveren. Lagger jeg, da smitter det vel over på folk fra mitt lag og?
[/b]
Var noen ganger det var latterlig lag på deg. Løp nedover en bakke etter deg og så plutselig forsvant du og dukket opp bak ryggen min med en hagle, var noen sånne situasjoner som oppstod. Var uansett gøyt å spille, men Revan og Yeti forsvant ganske fort, den virkelige morroa startet ikke før det kom en del down3d folk.
 
Her er tingen: Du ble lurt. No offence, men dere var ganske lette å lure. Jeg ventet litt bak en vegg, du løp forbi, jeg løp etter og skjøt deg. Jeg merket INGENTING lagg på megselv, så hvordan kan jeg da ha blitt zappa tilbake? Skjerp dere, dette blir for dumt. Dessuten så jeg at andre og lagget avgårde noen få ganger, men det var enkeltilfeller.

Sååå.. vi spiller på søndag igjen eller? :elsk:
 
Revan har ikke helt skjønt det med host advantage.

Bad Mongo. "Nå fucker vi dem opp" Den mest geniale setninger ever.
 
Jeg vil også være med. Har gold liggende i skapet, har ikke giddi å aktivert det enda.. Er ikke noe spesielt god men kunne jeg blitt med på en match eller no? :p Når på døgnet er det?
 
Ok jeg er dritdårlig i GoW online, jeg spillte min første og siste match i går og jeg drepte ingen. INGEN. Gah. Men jeg blir sikkert med i kveld om det skjer noe.

<-Gamertag
 
SITAT(ZoDz @ 03.02.07, 23.55) 50453
Revan har ikke helt skjønt det med host advantage.

Bad Mongo. "Nå fucker vi dem opp" Den mest geniale setninger ever.
[/b]
Jeg har skjønt det jeg, din tulling. Yetipants hosta uansett, så jeg hadde INGEN host advantage. Vil du bare finne en unnskyldning nå, eller? Vi eide dere, kom over det.

Host advantage er ikke stort, jeg pleier å drepe like mange når jeg er host som når jeg ikke er. Det er bare det at kulene kommer raskere ut for host'en, men bare for ham, ingen andre. Etter litt tilpasning vet jeg å sikte litt foran fyren.