Gears of war

#3
Det finnes vel ikke en egen tråd om spillet, gjør det?

Lastet i hvert fall ned et ingame-filmklipp i går, som jeg virkelig anbefaler alle interesserte å se. Klippet varer i 3 minutt og tar ca 20 MB. Den linken jeg fikk er nå desverre inaktiv, så jeg vet ikke hvor man får tak i den. Spillet bruker forresten Unreal Engine 3, og mange mener dette er det flotteste X360 spillet hittil.
 
#4
Opprinnelig skrevet av Mongis@20.05.2005, 13.25
Det finnes vel ikke en egen tråd om spillet, gjør det?

Lastet i hvert fall ned et ingame-filmklipp i går, som jeg virkelig anbefaler alle interesserte å se. Klippet varer i 3 minutt og tar ca 20 MB. Den linken jeg fikk er nå desverre inaktiv, så jeg vet ikke hvor man får tak i den. Spillet bruker forresten Unreal Engine 3, og mange mener dette er det flotteste X360 spillet hittil.
223637​

Så vidt jeg husker så var det flere her på forumet som sa at man ikke ville få se Unreal 3.0 spill før i slutten av 2007.


Så feil kan man ta ^_^


Til Topic. Spillet ser sinnsykt fet og minner meg mye om Unreal spillene. Hmmm...lurer på hvorfor de ikke bare lager Unreal 3 når de først er i gang. :ehm...:
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Sånn, der fikk det en bedre tittel.
Når det gjelder GoW så ser det rimelig imponerende ut. Ser ikke stor forskjell på det og U3 motor demoen til PS3. Eneste jeg lurer litt på var at de kalte det et tredjepersons survival horror spill på konfen til MS. Høres ut som rar bruk av U3 motoren. :ehm...:
 

Kilik

Lokal moderator
#7
Ny link: http://www.hellogamer.com/2005/05/25/gears...n-game-footage/

Må si jeg er ganske så imponert over grafikken. Ikke helt på høyde med Killzone 2-traileren, men denne VET vi er in-game i alle fall...Spesielt imponerende med tanke på at den kjører på alpha-kit'et med kun 30% av kraften til den endelige boxen.

U3-motoren ser ut til å bli nestegenerasjons store mainstream-motor (som Renderware denne generasjonen, men den er det EA som kontrollerer nå). Sony, Microsoft, BioWare, Namco, Midway og mange flere har allerede annonsert at de vil bruke den...
 

Lodin

Der Waaaah
#8
Popper fort innom for å avkrefte visse rykter om at dette også skal dukke opp til PC. Det er foreløpig 360 eksklusivt.
LINKH
 
D

Deleted member 91

Gjest
#10
Det øverste bildet så temmelig stilig ut, selv om all steinen og søpla rundt gir meg assosiasjoner til Red Faction II når det kommer til begrensninger av brett. "Nei, her får du ikke lov til å gå, så her er det en halvmeter høy stein med haug som du umulig kommer over! Også litt piggtråd på toppen, da." Grøss.

Men spillet er definitivt et av de jeg følger mest med på når det kommer til 360-spill.
 
#12
har på følesen at dette spillet kommer til ha mange mange scriptede hendelser, så mange at det grenser til kriminalitet
 

SHDR

Gullmedlem
#14
Har på følelsen av at Epic stadig ikke kan lage single player games for shite, så jeg er avventende. Unreal var ikke akkurat episk, de farmet ut oppfølgeren og de fleste andre Epic-lisensierte spillene til Legend ... og ingen av dem var noe særlig å skryte av.

Jeg stiller meg rimelig skeptisk inntil videre. Kanskje jeg blir overrasket.
 
#18
Grafikken er helt syk. Hvis gameplayet holder mål så skal dette anskaffes.
 
#19
1Up's inntrykk av Gears of War(ny demo build, kjørende på de endelige dev kit'ene

Opprinnelig skrevet av 1Up
Answering those critics, just before this year's Tokyo Game Show, Microsoft and Epic invited us to check out the game -- running on the newly unleashed final Xbox 360 development kits. And it looks better than it did at E3. Not drastically better (or even drastically different, given that the level they showed was one of the levels that was shown at E3), but for those worried about the company not being able to produce the same level of quality in the visuals, this undeniably shows that the game will look that good (or better, if Epic is to be believed).

In the demo we checked out, the characters and environments looked just like they did at E3, but other minor details were improved, such as the nice dramatic motion blur effect when you turn quickly and the polished look of the line that shows up when you aim to throw a grenade (which now looks futuristic). The framerate appears to be improved on the E3 version as well, and though it's still not 100% perfect in all areas -- the game doesn't come out until 2006, after all -- it's clearly well within reach and we don't see the occasional hiccups showing up in the final version at all.

According to Epic's Cliff Bleszinski, the game as it is running right now is only using one of the Xbox 360's three cores, and has been up and running on the final development kits for only about two weeks. The game had been running on Beta development kits for only a few weeks before that, so it's clear that the team at Epic is only getting started in terms of finding out how much power they can get out of the system.

Epic Vice President Mark Rein states he believes Gears of War has the potential to become a bigger franchise than Unreal for Epic, given its focus on storytelling and a strong single-player experience, and based on what we've seen of the game so far, we're inclined to believe him. Microsoft will be releasing new screenshots of the game when the Tokyo Game Show opens on Friday in Japan (U.S. time: 6:00 Thursday night), so check back soon for those and look out for more news on the game from Microsoft's X05 event early next month.