Geist

#1
Har hørt at Geist skal komme ut 21 mars 2005 :)


Har planer om å få meg dette, liker ideen. Noen som har forventninger til dette?
 
#2
Forventningene var store i begynnelsen, så dabba det litt med mangel på videre info. Men som annonseringene skjer, vil nok også forventningene komme tilbake.

EDIT: Spillet kan vel ligne litt på en krysning mellom Metroid Prime og Silicon Valley, som ikke er er dårlig ting :)
 
#3
Tja, jeg ser litt fram til det, men er redd det ikke blir helt hva jeg håper. Er redd det ikke blir skikkelig gjennomført. Men nå har de jo brukt ganske lang tid på det da. Ble det ikke først vist på E3 2003, deretter kom det noen nye filmer, samt en spillbar versjon på E3 2004? Håper det blir bra, for det har noen gode idéer, og GameCube trenger et godt FPS-spill.
 
#4
Rart at det Nintendo som lager det spille. Det som ikke liker skytespill osv.. Jaja, men jeg ser ikke så frem til det spille fordi, det ser ganske rart ut.=\
 
#5
Opprinnelig skrevet av The sorte ice@03.12.2004, 22.02
Rart at det Nintendo som lager det spille. Det som ikke liker skytespill osv.. Jaja, men jeg ser ikke så frem til det spille fordi, det ser ganske rart ut.=\
145799​
Nintendo er bare utgiver, det er (insert name here) som utvikler det.
 
#10
En liten nyhetsoppdatering:

Geist er nå utsatt til 27. juni i Amerika. Kilde

Og her er den offisielle box-arten



Kan ikke si jeg ser så fryktelig frem til dette spillet. Konseptet er interessant, men akkurat som Psycho Mantis, er jeg redd gjennomførelsen ikke blir så god. Dessuten er grafikken rimelig middelmådig. Jaja, får se hvordan spillet blir mottat av pressen.
 
#12
Første jeg tenker på når jeg ser det coveret, er at Nintendo tydeligvis prøver å tiltrekke med et cover som kan virker fristende. Ett action-preget cover, med andre ord.
 
#13
Tror det kan bli artig med multiplayer, savener så syykt goldeneye på N64. Det var genialt artig å spille sammen, samme med Perfect Dark. Men hvis Geist ikke utvikler multiplayer vil jeg nok aldri kjøpe det :p
 
#15
Har egentlig ikke hørt så mye om spillet, men det ser interessant ut! :rulleøyne:

På coveret ser det ut som utviklerne har tenkt:
"War, ammagad! Monster!!"

Men jeg ser fortsatt frem til spillet!

Litt uvanlig at et skytespill er BARE for nintendo...
 
#16
Opprinnelig skrevet av Tingle@01.04.2005, 22.44
Tror det kan bli artig med multiplayer, savener så syykt goldeneye på N64. Det var genialt artig å spille sammen, samme med Perfect Dark. Men hvis Geist ikke utvikler multiplayer vil jeg nok aldri kjøpe det :p
200377​
Det multiplayer på Geist, men om den blir noe tess gjennstår å se.
Var det forresten bare meg som ble litt overrasket over at spillet fikk M rating?
 
#19
Opprinnelig skrevet av Lodin@01.04.2005, 22.02
Killzone anyone? Tydelig at også Ninty har bestemt seg for å ta opp kampen mot Halo.  :ehm...:
200337​
Veeel, mellom fanboys har det jo alltid vært Metroid Prime vs. Halo. Ikke at det spillene kan sammenlignes, men det har nå blitt sånn. Dette spillet har heller ikke generert 1/10 av den hypen som Killzone gjorde, så jeg ser ikke helt hvor du trekker sammenligningen fra.

Konseptet er forøvrig helt likt det i Shiny sitt Messiah, hvor du fløy rundt som en liten engel og possesa alt fra sikkerhetsvakter til horer. Dette spillet drar det litt lenger da: