Geist

#21
Anmeldelser
Geist - 7.8 (Gamespot)

Geist 7.8 (IGN)

Flere anmeldelser
Geist (GameRankings)

Spillet har fått en del dårlig kritikk, men det er en del postive sider ved spillet som virker interessant. Vurderer å kjøpe det, men er litt usikker.

Jeg har vel egentlig tenkt å kjøpe mindre spill for tiden, så det er mulig jeg dropper det. Men av en eller annen grunn får jeg veldig lyst på det ...

Nja, venter vel til det blir billigere.
 
#23
Jeg ble faktisk positivt overrasket. Jeg ble mye mer positiv til spillet etter å ha sett video reviewen til Greg. Det han for det meste klager på er at FPS-elemnetene i spillet er litt klønete gjennomført, samt at AI og grafikk ikke er helt på topp. Disse feilene kan jeg imidlertid leve med når hele possess-opplegget fungerer veldig bra. Jeg hadde egentlig forventet at possess-opplegget kom til å bli den delen av spillet som ville bli dårlig gjennomført, men samtidig var det dette unike gameplayet som har fått meg interessert i spillet. Det er derfor veldig godt å høre at dette fungerer bra i praksis. Jeg er enda ikke sikker på om jeg gidder å kjøpe dette, men jeg er i hvert fall mer positiv nå enn jeg var før.
 

Lodin

Der Waaaah
#24
Tror nok jeg overlever meh grafikk og dårlig skytedel hvis bare selve ghostinga fungerer ja. Får se, kjøper det uansett ikke i første rekke. Har en følelse av at det i likhet med Killer 7 kommer til å ende opp en del kopier på bruktmarkedet.