Generelt om Xbox 360

Forresten leste jeg at Goldeneye 006/Banjo spillene/Perfect Dark skal dukke opp på LIVE Arcade.
[/b]
Jeg tviler litt på at GoldenEye kommer til Live Arcade. Nintendo eier rettighetene for selve spillet, mens EA eier rettighetene til å slippe ut James Bond-spill. Det vil derfor bli rimelig dyrt for Microsoft å slippe spillet til Live Arcade. Av samme grunn er det lite sannsynlig at GoldenEye kommer til Revolution Virtual Console, siden Nintendo er nødt til å punge ut til EA for å slippe spillet. Men når det kommer til Banjo-spillene og Perfect Dark, ville det overrasket meg om de ikke kom til Live Arcade.
 
<div class='quotemain'>
Veit ikke om dette stemmer med emnet, men uansett.
Har planer om å kjøpe meg et spill snarest mulig! men skal jeg ta The outfit, eller Tomb raider?
[/b]
Styr unna The Outfit. Møkkaspill. <_<
[/b][/quote]



Jaha? vennligst begrunn svaret, holdt nesten på og kjøpe dette istedet for Tomb raider :p
 
Kingdom Under Fire Meets Devil May Cry
Producer likens new Xbox 360 title to Capcom's PlayStation series.


April 17, 2006 - PlayStation 3 may be getting Devil May Cry 4 all to itself, but it looks like Xbox 360 owners have something to look forward to as well. Sangyoun Lee, president of Korean developer Phantagram and director of Ninety-Nine Nights, speaking with Famitsu.com, likened his company's next project to the stylish Capcom action series.

Lee was referring to Kingdom Under Fire: Circle of Doom, which is now in development for both Xbox 360 and the PC. The game's genre is action RPG, with Lee noting, "The simulation aspects aren't as strong as they are in Kingdom Under Fire Crusaders. The action elements are strong. If you have to ask, it's close to Capcom's Devil May Cry. We're aiming for a new style of action RPG."

Circle of Doom will feature randomly generated dungeons both for the overworld and underworld, Lee revealed to Famitsu. Gameplay will be in full 3D, he noted, compared to the 2D play of previous entries in the series, with enemies attacking from walls, from above, and from all sides. Lee hopes to give players the ability to damage the game world.

While Online play didn't make it into Ninety-Nine Nights, Circle of Doom will be different. "The border between single play and Online play will be gone," commented Lee to the site. "For instance, as you advance through the game in single player, other players will enter Online, and all of a sudden you will be in multiplayer."

Kingdom Under Fire purists may be disappointed with the change to action-oriented gameplay. Don't worry -- Phantagram hasn't abandoned you. As announced at the Circle of Doom unveiling a few weeks back, a true sequel in the Kingdom Under Fire series is also in development. "It's still a secret," Lee stated to Famitsu regarding details on the sequel.

Circle of Doom is being developed by Blueside for Japanese release in Spring of 2007. While Phantagram has licensed the series name to Blueside, Henry Lee, director of Crusaders and creative director of Ninety-Nine Nights, is supervising the project, so Lee expects a quality title.

More details will be revealed at E3 in a few weeks.


Kilde: IGN
 
Nå ser det faktisk ut som xbox 360 får i land en god del ekslusive titler fra både 2. og 3 parts-utviklere. Det blir en dyr tid fremover... :(
 
De Too Human bildene var nydelige å se på. Gleder meg enormt til å se mer fra det på E3. Tror dette kan bli et skikkelig storspill.
 
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
Veit ikke om dette stemmer med emnet, men uansett.
Har planer om å kjøpe meg et spill snarest mulig! men skal jeg ta The outfit, eller Tomb raider?
[/b]
Styr unna The Outfit. Møkkaspill. <_<
[/b][/quote]



Jaha? vennligst begrunn svaret, holdt nesten på og kjøpe dette istedet for Tomb raider :p
[/b][/quote]
Nei, jeg klarer ikke å begrunne. Jeg likte det ikke, derfor rådet jeg dere til å holde dere unna. Last ned demoen, sjekk ut selv. Jeg syns det ble teit, det var liksom strategi blandet med tredje-persons skyting. Det passet ikke sammen. Det blir fort han som har mest penger som går av med seieren, fordi han kan kjøpe fete tankser og sånt, mens han andre bare kjører rundt i en jeep. Han andre var meg.. :ehm...: Jeg ble eid.

Too Human så fett ut! Skogen der var helt utrolig bra!
 
2006 FIFA World Cup anmeldelse @ IGN

9.0 Presentation
Every national anthem, facts about each country, every World Cup stadium -- EA nailed the international spectacle that is the World Cup.
7.0 Graphics
The cutscenes and replays look terrific, as do player animations, but regular gameplay is only decent, visually. That's videogame soccer for you.
8.0 Sound
Excellent work in the audio booth and with a responsive, riotous crowd. We're not sure which country will appreciate the song list, but it's probably not this one.
8.5 Gameplay
Yes it's a good imitation of Winning Eleven, but FIFA does manage to innovate with star players, shooting and PKs. Imitator or not, this is a fun soccer game to play.
6.0 Lasting Appeal
World Cup games are traditionally shallow and, while this is the deepest World Cup game yet, there should be more bang for your buck with some kind of manager mode.
8.4
Impressive
 
Hva fikk det forrige (og hittils eneste) FIFA spill X360 på IGN?

EDIT: 6.9. Altfor høyt til at karakteren på det nye spillet skal stoles noe særlig på. På en annen side så er det en klar forbedring.
 
IGN kan gå å voldta seg selv. De er korrupte som faen.

Å gi et FIFA spill, som koster fullpris, 8,4 er helt på trynet etter min mening.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
Ja, tror det er en slags trilogi ellert et eller annet. Hørte noe om at de lansere tre spill samtidig eller noe...
[/b]
Hehe, hvor hørte du det? Er i så fall et mongo rykte. Om jeg leste rett er det planlagt å ankomme i slutten av dette året en gang. Sånn på den annen side er det ganske intresant at norrøn mytologi har en stor betydning for handlingen i spillet. Og ca bare 1/2 av knappene på 360 kontrollen blir brukt for å spille med. Men gud bedre jeg gleder meg.

Forresten, er det noen her som klarer å slå rekorden min på Geometry Wars Evolved? Kun 1 700 000 hihi, og eier den stolte stillingen 2493 (Y)
 
<div class='quotemain'>
Ja, tror det er en slags trilogi ellert et eller annet. Hørte noe om at de lansere tre spill samtidig eller noe...
[/b]
Hehe, hvor hørte du det? Er i så fall et mongo rykte.
[/b][/quote]
Stemmer at det er en triologi ja:
Opprinnelig skrevet av IGN
In the first of a three part trilogy, Baldur is charged with defending mankind from an onslaught of monstrous war machines bent on eradication of human life. Players are treated to a nonstop barrage of action powered by the seamless integration of melee and ranged firearms combat. Battles unfold in awesome scale as players engage in spectacular battles with vast numbers of enemies.
Kilde

Og det er fortsatt TBA mener jeg.
 

Kilik

Lokal moderator
Spillet er sagt å komme ut "Holiday 2006", noe som trolig betyr en oktober/november release.