Generelt om Xbox 360

Jeg har prøvt å spille veldig mange steder, men skjermen reflekterer lyset rett i trynet på meg hver bidige gang. Vær obs på at jeg kun prater om den første GBAen nå. Verken tidligere eller senere GB'er hadde en skjerm som reflekterte lyset på denne måten.
 
Med all respekt Alex, men hvor faen spiller du? Jeg har spilt ute i en båt, jeg har spilt mens jeg lå på stranda og jeg har spilt mens jeg satt i hagen. Hvis du spiller slik at sola kommer direkte på skjermen, da er det ikke rart at du kanskje ikke ser så mye. Og spilling i bil funker ikke, jeg blir bare kvalm. :p
[/b]

Jeg spiller håndholdt så å si bare i bil og steder hvor det ikke er statisk lys så synes Alex har et godt poeng der.
 
<div class='quotemain'>
Alex sier jo at GBAen er dønn umulig å bruke i bil.. Hva har han et godt poeng med?
[/b]

At den er vrien å bruke i bilen, vi snakker om den gamle GBAen, ikke sant?
[/b][/quote]
Ja, hvilken mente du da? Jeg vet ikke hva som var meningen med posten din. Alex sa at han synes GBAen er dønn umulig å bruke i bil, så kommer du og sier at du spiller GBA så og si bare i biler og steder det er statisk lys. Og så sier du at han hadde et poeng. Hva faen? ^_^

Er det bare meg eller? Jeg skjønner ikke noenting.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du er ikke den eneste, kompis. :confused:
 
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
Alex sier jo at GBAen er dønn umulig å bruke i bil.. Hva har han et godt poeng med?
[/b]

At den er vrien å bruke i bilen, vi snakker om den gamle GBAen, ikke sant?
[/b][/quote]
[...] så kommer du og sier at du spiller GBA så og si bare i biler og steder det er statisk lys.
[/b][/quote]
Nei, feil. Han skrev at han kun spiller håndholdt i bil, for å poengtere hvor viktig det, for han, er å kunne bruke GBA til noe den ikke er egnet til, nemlig å bruke den på biltur. Og jeg kan forsåvidt si meg enig, la meg sitere stesøstera mi: «Hvis du kjører inn i enda en tunnel DREPER JEG DEG!»
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er det nå jeg skal påpeke hvor utrolig irrelevant denne debatten er, siden det er kommet tre nye utgaver av GBA-en siden da, hvorav alle fikser det problemet...? :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så det er bare jeg som ikke har bodd under en stein de siste fem årene og fått med meg at Nintendo har gitt ut flere GBA-utgaver? :confused:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dere diskuterte hvor kjip skjermen på den første utgaven var. Newsflash: Alle i hele verden er enige om det, og dermed gav Nintendo ut en ny utgave som fikset det. Swing.
 
Så det er bare jeg som ikke har bodd under en stein de siste fem årene og fått med meg at Nintendo har gitt ut flere GBA-utgaver? :confused:
[/b]
Jojo, men ... jeg er nok litt for kverulerende av meg for å påpeke det, og dermed drepe diskusjonen.
 
Er det nå jeg skal påpeke hvor utrolig irrelevant denne debatten er, siden det er kommet tre nye utgaver av GBA-en siden da, hvorav alle fikser det problemet...? :p
[/b]
Ja, men det endrer da ikke poenget mitt om at den er fryktelig tung å spille med, sammenlignet med de nyere.
 
Eh.. hvilken GBA snakker vi om? Den første, den med kanppene på hver side og skjermen i midten? Den var utrolig kjekk å spille med, om enn ikke i sol og i bil. :) Du hadde liksom kontrollen hele tiden, med skjermen i midten. Jeg sier ikke at denne er bedre enn GBA SP, for den har jeg faktisk bare prøvd noen få ganger. Men noe dårligere var den ikke, selvom den blir det når du tenker på baklys. Og at SPen kan lukkes igjen er jo en fordel i seg selv.

Hva står SP for? DS står vel for Dual Screen, am I right?
 
Nei, det endrer ikke poenget ditt, men jeg tror du fremdeles er alene om akkurat det synspunktet.

Morro hvordan et Xbox 360 -emne har blitt GBA-relatert. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
<div class='quotemain'>Er det nå jeg skal påpeke hvor utrolig irrelevant denne debatten er, siden det er kommet tre nye utgaver av GBA-en siden da, hvorav alle fikser det problemet...? :p[/b]
Ja, men det endrer da ikke poenget mitt om at den er fryktelig tung å spille med, sammenlignet med de nyere.[/b][/quote]Jo. Vet du hvorfor? Fordi Nintendo hørte på deg. De laget en ny versjon som ikke hadde den feilen, ettersom ny teknologi hadde blitt forsket frem slik at de kunne lage en GBA med bedre skjerm og et nytt batteri som ikke gikk så fort tomt. Nyere teknologi, lavere produksjonskostnader, lavere utpris til kunden.
Der harru forklaringa på hvorfor GBA-en ikke var perfekt. Fornøyd, eller har du enda ikke dengt den døde hesten lenge nok?