Generelt > Trivielt.

Generelt eller trivielt?

  • Generelt

    Stemmer: 0 0,0%
  • Trivielt

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#45
Opprinnelig skrevet av Sancti@30.01.2005, 20.32
"Møkkaprat" er ikke et alternativ.
171307​
Det er ikke poenget, kjære deg. Det er så mange møkkaemner nå til dags, og så mange som spammer.

Nei, jeg vet jeg ikke gjør saken bedre.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#47
Hva med å ikke lage et jævla issue ut av alt mulig? DET hadde jeg satt pris på.
 
#48
Revan: Slutt med den veslevoksne tonen. Man avslutter ikke setninger med "kjære deg" med mindre man snakker til en liten drittunge, og ikke forventer annet enn et nikk tilbake.

Svada er forøvrig et glimrende forslag, men jeg tror det passer bedre som emnetittel her.
 
#49
Opprinnelig skrevet av Revan+30.01.2005, 20.38-->
<!--QuoteBegin-Sancti
@30.01.2005, 20.32
"Møkkaprat" er ikke et alternativ.
171307​
Nei, jeg vet jeg ikke gjør saken bedre.
171314​
[/b]

*Ja, jeg vet jeg ikke gjør saken bedre.

Impy: Du skjønner, Revan tror han kan være nedlatende mot den nittenårige forumsjefen, nå når han har fylt tretten år.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#50
Opprinnelig skrevet av Yetipants@30.01.2005, 21.51
Hva med å ikke lage et jævla issue ut av alt mulig? DET hadde jeg satt pris på.
171321​


:D
 
D

Doctor Downs

Gjest
#51
Bompiprat ville ført oss et steg nærmere blå Spillegal igjen. Riktig retning med andre ord.
 
#53
stemmer for bompiprat, trivielt høres bare dumt ut og jeg har faktisk ikke hørt oret før.

hva betyr det foresten?
 

Sancti

Terrorkatt
#54
Opprinnelig skrevet av bokmålsordlista
triviel´l adj -elt, -e (lat. trivialis, av trivium 'sted der tre veier møtes', eg 'sted der mange treffes', av tri- og via 'vei') alminnelig og kjedelig, ordinær, banal .
Avstemningen finner dere her.
 
#55
Opprinnelig skrevet av Kozeloz+30.01.2005, 20.52-->
Opprinnelig skrevet av Revan@30.01.2005, 20.38
<!--QuoteBegin-Sancti
@30.01.2005, 20.32
"Møkkaprat" er ikke et alternativ.
171307​


Nei, jeg vet jeg ikke gjør saken bedre.
171314​

*Ja, jeg vet jeg ikke gjør saken bedre.

Impy: Du skjønner, Revan tror han kan være nedlatende mot den nittenårige forumsjefen, nå når han har fylt tretten år.
171326​
[/b]
Bah, dere misforstår. Jeg prøvde bare å si det til Sancti på en hyggelig måte. Jeg er ikke veslevoksen eller noe sånt.

Det er bare det, at i det siste så har det kommet så mange useriøse medlemmer og innlegg. Jeg mener at vi bør gjøre noe med det.
 
#57
Opprinnelig skrevet av Aquila@30.01.2005, 21.08
Bompiprat ville ført oss et steg nærmere blå Spillegal igjen. Riktig retning med andre ord.
171346​
Amen.
Ellers ser jeg ikke det helt store problemet med å ha to seksjoner ved navnet generelt. De er jo tross alt to individuelle seksjoner i to vidt forskjellige kategorier. Begge passer altså navnet meget fint synes jeg.
 
#58
Skal bare få legge til noe. Jeg er seriøs, i nesten hvert eneste svar jeg skriver. Men jeg får det ikke frem på riktig måte. Dermed ser jeg ut som en idiot, and so on.

Bedre at jeg er litt veslevoksen enn en liten drittunge.
 
C

Crizpy

Gjest
#60
Opprinnelig skrevet av Epzilon@30.01.2005, 21.36
Hvis majoriteten sier at du er useriøs, Revan, er det rettferdig at du blir bannet fra forumet?
171375​
Selv om flesteparten mener han er useriøs, er vel ikke det grunn til at han skal bannes?