George is gettin' upset!

#21
Jeg har ikke tilgang til Generelt Forum lenger. Og jeg spiller jo knapt spill lenger, så hva annet er spillegal liksom :psyduck:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#28
Ikke bare deg. Jeg har en forrykt feberdrøm om at noen som faktisk har litt greie på hvordan ting bør gjøres for å se pent ut, får ansvaret for utseendet på forumen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#29
Attach bildet i stedet for thumbnail, så slipper man de stygge boksene i alle fall.
 

Endre

Ødela forumet
#30
Ikke bare deg. Jeg har en forrykt feberdrøm om at noen som faktisk har litt greie på hvordan ting bør gjøres for å se pent ut, får ansvaret for utseendet på forumen.
Jeg er helt enig i at det ser stygt ut. Det er forsåvidt standardfargene på de prefixene, og det er ikke noe i veien for å gjøre de litt finere. Jeg var bare ikke sikker på om folk ville ha de i utgangspunktet (uavhengig av hvordan de så ut), så tenkte jeg skulle vente på tilbakemelding.

Hvis du synes at resten av forumet trenger en overhaling på designfronten må du gjerne foreta det, men husk at det er begrenset hvor mye man kan gjøre før ting blir ødelagt når man oppgraderer.
 
#31
Jeg vet ikke om det er meningen eller ikke, men nå kan iallfall uregistrerte brukere komme inn på Generell prat. (Vet ikke hvordan situasjonen er for registerte brukere med under 20 innlegg, men satser på at det går for dem også.)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#32
ENDREEEEEE :argh:
 

Endre

Ødela forumet
#34
Det er bra du sa i fra, Dodraugen. Det skal være fiksa nå. De som ikke hadde tyve innlegg kunne forsåvidt ikke se, men det var uansett en feil at de som ikke var logget inn kunne det.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#35
Øyh hva faen skjer med avatarkomprimeringa til forumet? Sunny ble jo artifactet og det kan jeg ikke ha noe av. :argh: