Gis Bort-tråden

#1
Kleevah var så snill at han ville gi bort litt spel her om dagen, så eg fekk ein idé;
Kva om vi poster alle ting man har lyst til å gi bort i ein tråd, og lar kvar enkelt oppdatere sin post når saker og ting er gitt bort?

Kan begynne med å gi bort ein HP iPaq 3780 med ødelagt lader (og lader-inngang) pga bøyde pins som ellers fungerte heilt fint inntil den gjekk tom for strøm.

Kan utleveres eller hentes i Oslo for dei som vil ha. Har garantert fleire greier liggende, oppdaterer posten etter kvart som eg finner ting.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#2
God idé. :) Pinn'd.

Ooog kan bidra med forseglede sone 2-utgaver av Kung Fu Hustle, Manic og The Amityville Horror (1979) [Borte] på DVD, La den rette komme inn-romanen i pent brukt norsk pocketutgave og limited edition i sånn bokcover med DVD av Beck - Guero [Borte].
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Ja takk til Beck-skiva. :p
 
#5
Game Boy gis bort

BS"D

SELVPLUKK. LØS VEKT.

Game Boy Color gis bort, GITT BORT
med taske.
batterier ikke inkludert. IKKE GITT BORT, FOR BATTERIER MEDFØLGET IKKE

Game Boy Advance gis bort GITT BORT
samt

Spill til Game Boy Advance:
- Super Street Fighter II Turbo Revival GITT BORT
- Metroid Fusion GITT BORT
- F-Zero Maximum Velocity GITT BORT
- F-Zero GP Legend GITT BORT

Spill til Game Boy Color:
- Perfect Dark GITT BORT
- Warioland II GITT BORT

Spill til klassisk Game Boy:
- Motocross Maniacs GITT BORT
- Lawnmower Man GITT BORT
- R-Type GITT BORT
- Pokémon Blue Version GITT BORT

Du betaler porto. Og nå har jeg ikke fler pakkekonvolutter igjen: så skulle noen ville ha de resterende spillene, betaler de og konvolutt. Om konvolutter i det hele tatt koster ekstra, da.

Ikke for videresalg.
La flere komme til om de vil ha, og gi gjerne selv bort om du går lei.



- Batterier ikke inkludert -


Dont mess with my Da'at!
 

Sancti

Terrorkatt
#6
Jeg synes man kan få plusse den som gir bort i KSB når man mottar noe hvis det ikke funker sånn allerede. :) Fint tiltak forresten. Jeg kommer til å spare shizzet mitt til premier og sånn, men jeg håper det er flere som gidder å sende rundt på det de ikke er interessert i å ha.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
- F-Zero Maximum Velocity
- F-Zero GP Legend
Jeg tar gjerne disse to. Send meg PM med kontonummer så setter jeg over penger til porto. :)
 
#11
Fant ut at et spill var en kopi etter at bookhouseboy kjøpte det, så da gir jeg det like greit bort. Har fungert knall til meg uten noen mistanke til at det faktisk var en kopi.. Zelda: minish cap til GB advance.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#14
Liten vits i å bumpe pinnede tråder, vel?
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#15
Jeg har en Prey liggende som jeg ikke har noen planer for. Jeg gidder ikke maile den, men kan pm'e cd-nøkkelen slik at den kan lastes ned på steam.

Edit: Gittbort
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#17
Kan vel bidra med noe jeg uansett ikke bruker, jeg óg. Kanskje er det noen som kunne få nytte av en Wii-Freeloader eller en kopi av NTSC Super Smash Brothers Brawl?

Og kanskje noen som ville selge meg en PAL-utgave? :p
 
#18
Gir bort Super Monaco GP til Sega Megadrive. Har ikkje cover, aner ikkje om det fungerer, men eg spanderer portoen siden na_X gjorde det samme for meg. :)


Gitt bort!