Gis Bort-tråden

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Okay, på tide å gi bort noe skrap.

Noen som vil ha et Wacom Graphire 3-tegnebrett? Godt brukt, ganske gammalt, viskelæret er ødelagt. Drivere fårru laste ned sjæl.


Slik ser brettet ut. Takket være jalla lys og det alltid like fantastiske mobilkameraet mitt kan det være greit å opplyse om at fargen på brettet er blålillaaktig. Du får med selve brettet, pennen (som altså har et ødelagt viskelær) og den der raffe pennholderen. Tastaturet og Snusmumrikk-koppen min skal jeg ha sjæl.


En funksjon svært få - om noen - har kalt "fantastisk", "utrolig innovativ" og "Roar", er at du kan legge et papirark (fortrinnsvis ett med et bilde på) under plastplata på tegnebrettet, slik at du lettere kan tegne etter ting. Funker fett hvis du liker å tegne etter ting. Som man kan se av dette bildet er det ikke snakk om en veldig stor tegneflate, akkurat (den vesle ramma oppå arket er hele tegneflata). Ta dette med i betraktningen. Jeg kan opplyse om at det funker helt greit å tegne med et slikt brett, men det blir nok mer Ctrl+Alt+Del enn Penny Arcade for å bruke den metaforen.

Den som vil ha må regne med å betale litt porto, jeg gjør dette for å bli kvitt noe godt brukt rask slik at jeg slipper å kaste det og ikke fordi jeg er så vanvittig snill. Portoen går til frimerker, jeg er ganske sikker på jeg har en stor nok bobleplastkonvolutt et sted.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#26
Er det veldig irriterende å ikke ha det viskelæret du snakker om er ødelagt? Har tenkt litt på å skaffe meg tegnebrett i en periode.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Vel, smak og behag angående viskelæret. Jeg liker å behandle tegnebrettpennen min som en sånn viskelærblyant, og da er det kjekt å ha. Funker omtrent bare i Photoshop og sånt, da. Når det er sagt så er det to knapper på siden av pennen, disse er programmerbare og du kan stille en av dem til å være viskelær i Wacom-driverne. Eller noe annet, hvis du vil det.

Sånn ellers snakker vi rundt tredve kroner i porto, tror ikke du går konk om du slår til på dette og finner ut at det var noe drit.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#29
Det eneste viskelæret gjør (så langt jeg vet) er å automatisk skifte til eraser brush i photoshop. Når jeg bruker tabletten min ås synes jeg det er mye enklere å bare hvile fingra på B for brøsj og E for eraser enn å snu blyanten.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Øh, brettet går til Aslak, sorry for at jeg ikke sa ifra.
 
#32
Gir bort Tomb Raider Anniversary til PC. Fulgte med PC-en da jeg kjøpte, så det er bare et pappcover rundt. Ubrukt.
 
#35
Då var alt gitt bort, gitt. :)

Har ein liten haug med spelmagasiner liggende for dei som vil ha. Måtte til slutt innsjå at eg ikkje kom til å lese dei att, etter snart 15 års samling.. Tviler på bruktsjappene er interessert i dei, men man veit aldri om det er samlere her inne, så here goes:

Gamereactor (.no)
- nr 59, 2008
- nr 60, 2008
- nr 62, 2008
- nr 66, 2008
- nr 67, 2009
- nr 69, 2009
- nr 71, 2009
- nr 72, 2009

Retro Gamer (.uk)
- nr 63, 2009

Games Master (.uk)
- nr 32, 1995

Super Play (.uk)
- nr 47, 1996

Edge (.uk)
- nr 183, 2007

PSM3 (.uk)
- nr 97, 2008
- nr 99, 2008

Computer And Video Games (.uk)
- nr 156, 1994
- nr 158, 1995
- nr 160, 1995
- nr 163, 1995
- nr 164, 1995
- nr 170, 1996
- nr 171, 1996
- nr 175, 1996
- nr 176, 1996
- nr 181, 1996

Total Nintendo (.uk)
- nr 25, 1994
- nr 26, 1994
- nr 27, 1994
- nr 28, 1994
- nr 30, 1994
- nr 32, 1994
- nr 40, 1995
- nr 41, 1995
- nr 44, 1995

Ser helst at dette hentes/avleveres i Oslo, sender i posten mot dekt porto.
 
#36
Fant et ganske nedstøvet vil du bli millionær til PS2, så om noen vil ha det er det bare og si ifra, har sittet i konsollen ca 20 min.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#37
Kvitter meg med en diger SD-bredskjerm i stavanger hvis noen har lyst på. 5-10cm ripe (sprekk?) i glasset og skade på plastfoten, men helt funksjonell. Det som suger mest er at den er så tung, og er definitivt et tomannsløft.

Planlegger å kaste den så snart jeg får låne caddyen til bror min, men sjekker om noen av en eller annen merkelig grunn skulle ha lyst på.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#38
Jeg har en linksys wrt54gs trådløs ruter som noen kan få for.. ingenting. kun porto eller no. Trådløs ruter vi snakker her altså. jeg bor i oslo.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#39
Jeg tror Houseman har en airport express som "ikke funker".
 
#40
Har en halvgammel skinnsofa, type brun hjørne med plass til 3+2+hjørnet... Er det noen som vil ha den, så er det bare å send en PM. Må HENTES imellom 26.feb-28.feb. i Trondheim, ellers så går den bare på skroten gitt. Da jeg uansett skal flytte til uka og kjøper meg like greit en ny sofa..