Gis Bort-tråden

Noen som ønsker Dota2 invites? Har et par... 28 stk to be exact. Legg til fujimi / zeroshade på steam. :)

Torchlight (det første) is also up for grabs.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Har enda en rabattkode på 50,- hos cdon hvis noen vil ha. Jeg kan ikke garantere at den ikke er knyttet til kontoen min, men tror ikke det.

Bruk rabattkoden når du logger inn i kassen. Tilbudet gjeldet t.o.m 2013-07-07 og kun ved et kjøpstilfelle. Observer at koden ikke kan kombineres med andre rabattkoder og ikke gjelder for frakt eller digitale produkter.
 
Ja takk, Tomas. Tar den gjerne, jeg :)
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Nabba siste hømbel bøndel og fikk en steamnøkkel til Aquaria som jeg allerede har. Rop ut hvis noen vil ha. Det er en metroidvania i Ecco the delfinen-stil og bare sånn for rekorden så kan jeg si at det er en av de bedre indiesene jeg har spilt.

Kan også nevne at akkurat nuh er McPixel å skaffe for $5 i bundelen. Kuleste spillen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Aquaria-anbefalingen istemmes. PS sjekk credits-lista. :riffa:

Ontopic:

Aquaria til Steam: W5FGF-4GP74-Z0Q48
Frozen Synapse til Steam: HMB2D3PPLA70SQ6ZE8NE
NightSky til Steam: IWT0E-5TQ5T-HZRTB

Si fra når du tar en, for tusan.
 

imported_Dash

Lurking since 2006
Startet conversation med deg nå.

har en ekstra kopi av Terraria hvis noen vil ha, vet ikke hvordan jeg får fram kode slik som de over her holder på med men kan sende deg gave via mail.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke takk til de som tar koder og ikke sier ifra. <_<
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Øh, jeg spilte en runde Civ V i går, og det satte tydeligvis Sid Meier såpass stor pris på at jeg fikk et gratiseksemplar å gi bort. Av Civilization... IV. Hvis noen av en eller annen grunn skulle ha lyst på det, er det bare å si fra.
 
Har du det forsatt? Jeg tar gjerne det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Slit det med helsa.
 
Den som vil ha Max Payne og Max Payne 2, gi meg epostadressa di. Støver ned i Steam inventory'en min.