Gis Bort-tråden

Shinra85

Spillegals effort emo
Kjøpte også Starbomb-skiva igår og fikk en nedlastkode på den med tre nedlastinger. Har tatt en av de, så to nedlastninger er fortsatt tilgjengelig. Om noen føler for å ha mp3-versjoner av det jeg ser på som den mest gjennomføre parodi-gruppa på årevis, så hyl ut. Kokt ned til beinet så er detta The Lonely Island-ish pop/hiphop med tvspill-tematikk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Eheh. Fikk akkurat mail om The Elder Scrolls Online-beta, og jeg har ganske effektivt mista lysten på det i det siste kan du si. Noen som vil ha? Fikk to nøkler.
 
Eheh. Fikk akkurat mail om The Elder Scrolls Online-beta, og jeg har ganske effektivt mista lysten på det i det siste kan du si. Noen som vil ha? Fikk to nøkler.

Hei Yetipants, jeg sier ikke neitakk til en nøkkel. Lyst til å prøve spillet for å se hvordan det er.

Edit: Bare glem denne, fikk mail fra gamer.no med nøkkel.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
har en steamnøkkel til FEZ om noen er interessert
 
Gir vekk følgende spill:
- Europa Universalis III (PC, nytt og forseglet)
- Half-Life 2 (PC, komplett i veldig bra stand med ripefri disk)
- Half-Life 2: Episode Pack (PC, ny og forseglet. Inkluderer Episode One og Episode Two)
- Perimeter (PC, originals-utgave med ripefri disk. Ingen manual)
- Sid Meier's Civilization IV (PC, Komplett i veldig bra stand)
- The Sims 2: Forretningsliv (PC, komplett, ny og forseglet)
- Tony Hawk's Underground (PS2, PAL, komplett i bra stand, CD-en har dog en del overflateriper, men fungerer helt utmerket)

Kan hentes i Bergensområdet. Kan også sendes, men da kommer porto i tillegg. Har også en VHS/DVD-spiller (Kombinert VHS/DVD-spiller i perfekt stand med manual og eske. Spiller NTSC-VHS. Merket er Daewoo SG-9220) hvis noen har lyst på den.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Har et eksemplar av Zelda Wind Waker til Gamecube til overs. Player's Choice, uten manual, spillet er i fin stand. Kan leveres personlig i Oslo, evt sendes mot at mottager betaler porto
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Sitter på en håndfull invites til Dead Island Epidemic hvis noen har lyst på. Hvis du ikke har hørt om det så klandrer jeg deg ikke. Det er ihvertfall en Dead Island-Dota og ser sånn ut:

 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
PS2-shit:
To kontrollere
We <3 Katamari
Soul Calibur II
Pro Evolution Soccer 6
Guitar Hero I og II uten gittttar
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Tar gjerne Katamari og Soul Calibur 2, om det er mulig
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
aight. Spander porto og gi meg adressen din så fikser jeg det til uka :) :) :)
 

Terje

mostly harmless
Og der dumpa det en kode til Destiny-alphaen ned i innboksen min. Jeg er ikke uinteressert i Destiny, men gidder nok ikke dille med noen alpha. Noen som vil ha den?