Gis Bort-tråden

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Konsept til streamehelg, right there. Det er ganske langt også så det hadde nok vart mesteparten av helga.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har spillet, to linkekabler, en SP, og er kube. Mangler anledning.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Atter en rabattkode til cdon. 100,- hvis du bruker 500,-

Koden er gyldig til 27 /04/2015/, kan kun brukes ved ett kjøpstilfelle og kan ikke kombineres med andre rabattkoder. Observer at rabattkoden må registreres i forbindelse med kjøp og at koden ikke kan registreres i etterhånd. Koden gjelder ved kjøp over 500 kr. Koden gjelder ikke bøker som er bundet av fastprisavtalen.

Send pm osv
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Regner med ganske mange andre av dere har fått denne, men;

Blizzard ga meg nettopp fire (lukka)Beta-nøkler til Heroes of the Storm. Hyl ut om man vil ha, o.l
 
Jeg har visst en kopi av Dead Island liggende i dampkurven fra et dårlig koordinert innkjøp av en 4-pack. Så om noen synes Dying Light er litt for gjennomført og feilfritt er dette et godt alternativ.
 

Terje

mostly harmless
Første akten av Dead Island er igrunn ganske ålreit. Hvis man stopper etter den og glemmer at resten av spillet eksisterer så er det ikke så dumt. Sydhavsparadis-settingen funker, og man har ikke skikkelige våpen enda og må bruke tilfeldig rask som går fort i stykker så man blir stressa når man kommer over en gruppe zombier.

Så skifter spillet over til klisjésettingene slumstrøk, jungel og så videre og man har fått orden på våpna så zombiene er ikke skumle lenger og spillet går rett på ræva. Men de første par-tre timene er ganske artige.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Blizzard ga meg nettopp fire (lukka)Beta-nøkler til Heroes of the Storm. Hyl ut om man vil ha, o.l
De som slår til på dette har en glimrende mulighet til å spille meeeeeeeeed...................................... meg! Spiller masse og skal bli best i verden så bare å slenge seg med, Battletagen min er FilipmedF#2458 for de som ikke har den.
 

Lodin

Der Waaaah
Ja, men det har ikke vært organisert eller blitt prata særlig om. Folk har holdt skammen for seg selv.

Her er forresten en nøkkel til Broken Age om noen vil ha. DA4UWVV4BE
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Har spilt dota2, LoL og HotS, sistnevnte er det eneste som har engasjert meg ordentlig og hvorfor har jeg anaylsert men lang historie. Men det er artig å spille og artig å vinne, og synes posten Tomas skrev i januar beskriver spillet på en dårlig, og feil måte. Om jeg orker kan jeg skrive en gang, men HotS er for LoL det LoL er for dota2.

Men ikke la deg skremme av forkortelser du ikke skjønner, det er veldig lav terskel for å ha det moro og betakeys er det nok av så sleng dere gjerne med, jeg er eventuelt en tålmodig lærer! I mellomtiden kan dere henge på hotslogs-kontoen min :3
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hot Slogs.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Tar full kritikk for Januarbeskrivelsen. Jeg tror jeg prøvde for hardt å beskrive det for noen som ikke er helt kjent med dota-formatet mht at det kanskje er primærmålgruppen for spillet.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Mer rabattkode til cdon.

Vi på CDON.COM vil gjerne være med og feire din bursdag og gir deg derfor en rabattkode til et verdi av 50 kr som du kan bruke på din neste bestilling over 200 kr.

Koden er gyldig til 23 /07/2015/, kan kun brukes ved ett kjøpstilfelle og kan ikke kombineres med andre rabattkoder. Observer at rabattkoden må registreres i forbindelse med kjøp og at koden ikke kan registreres i etterhånd. Koden gjelder ikke bøker som er bundet av fastprisavtalen. Koden gjelder ikke ved kjøp av gavekort, mobilabonnement eller digital musikk.


Regner med den kan brukes av hvemsomhelst, så send pm