Gis Bort-tråden

Lodin

Der Waaaah
Lol, ingen vil ha Lost Planet 3. Eller betaen til multiplayeren jeg spilla med noen SGere var ørlittegrann artig, men de serverne har Capcom drept for lengst. Mitt råd er at du gir det til noen du ikke liker.
 
Gir bort noen spill..
Guns of Icarus Online x 2
Monaco: What's yours is mine x3
Magicite x 2

Post steam navn under her så sender jeg en kopi.
 

Lodin

Der Waaaah
Kjøpte siste Humble Bundle med spill fra Telltale. Om noen vil ha koder til The Wolf Among Us, Walking Dead 1, Puzzle Agent eller Poker Night at the Inventory 1 er det bare å hyle ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
FIkk beskjed om at siden jeg var teit nok til å spille Gears of War Ultimate så får jeg en kode til Gears 4-betaen. Krever Gold og en Xbox One i tillegg til et behov for å spille Gears 4, så hvis det er deg kan du jo si fra.
 
Har en kode til overs på disse til Wii U fra Humblebundle, da jeg ikke har Wii U:
Affordable Space Adventures
Shantae and the Pirate's Curse

Edit: Gitt bort.
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvem vil ha Offworld Trading Company på Steam? Ser jo at noen på vennelista ønsker seg det, så hvis ingen gidder å respondere blir den sendt til en av dem.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
 

Lodin

Der Waaaah
Her er Steam-koder til:
Sir, You Are Being Hunted: B7EIW-PGPZC-7B7XQ
Another World: M6F93-L897D-76586
Reus: MQE24-YAEQ2-673QG
Viscera Cleanup Detail: IPHYC-A2V5Z-FRQI2

Nei, jeg gidder ikke dille med denne skiten i PM.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
image.jpg
I flyttings, så dumpa over de her. Fra en Humblebundle der det var noe vinylstyr i tillegg. Ikke bruk for disse, om noen evt vil ha. Kan sendes eller hentes i Oslo. Den Papers, Please!-pin'en er ganske feit, sånn egentlig, men har ikke noe sted til sånt eller plagg å ha den på. Den andre er logoen til Humblebundle, for den som evt måtte lure
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Game Maker Studio Professional og Android Export Module hvis noen vil ha. Ja jeg kjøpte ei pakke til for å få HTML5 Export og noe mer kildekode.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Takk!
 

Terje

mostly harmless
Nesten et år siden sist noen ga bort noe? Dette går ikke. Jeg fikk et par steam-nøkler slengt til meg i regi av Wasteland 3-kampanjen, og jeg eier begge spilla fra før så her er det bare å raske de til seg. Meget bra gammelskole rollespill med rundebasert kamp, begge to.

Wasteland 2: Directors Cut --- C598Z-F0TDI-7DNI0

Shadowrun: Dragonfall --- QMLHM-DYE0Z-I4NF8 (tatt av Maximum)

Kos dykk.
 
Sist redigert: