Gitar Helt 3

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hehe, gjorde det! Vel, egentlig fant jeg ut jeg ikke trenge å øve så mye på den, jeg bare sparte opp all star poweren og poppet den når soloen tar av gokkelimonke, kommer jeg meg over den første delen går resten fint.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Klarer ikke Lou på Hard. Bwaaa. :(
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Bare sørg for å ha to powerups, så kan du måke to rett på ham etter hverandre og la ham skli ut, og så følge opp med flere powers hver gang han skal til å få tak i en mot deg. Men det er litt tricky.


Jeg sitter fortsatt fast på Cult of Personality, på expert.
 

K999

Keystone State Of Mind
Som jeg nå klarer helt fint uten Star Power. :D Fant det ut sist uke at jeg klarer solo-en i den sangen ganske fint, og gjett hva? DET FØLES HERLIG.
 
Noen som veit hvem som selger den der Gittar Hiro 3 pakka billigst her i landet? Tenkte det var på tide å skaffe meg det til PS3, ettersom jeg ikke eier en PS2 lenger og GH2 da blir ubrukelig.
 
Hvordan i helvete skal jeg greie det der kaoset som er den første soloen i One på hard? Jeg blir bare voldtatt og kasta ut med en gang den kommer. Hele skjermen er fylt opp noter på alle rader. Jeg greier tilogmed ikke skiten når den er på slow. :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Da skal du øve, farr. Var sånn jeg klarte den.
 
Rektiii, berru nu føles det fysisk umulig. Hastigheten på greiene er såpass høy at jeg ikke greier å få inn noen systematikk eller rytme på det uten at jeg faller ut igjen.

Tenker det går noen uker, så plukker jeg det opp igjen og får det til på mystisk vis. Har skjedd en god del ganger det der.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Spar opp all star poweren din, og pop den når den soloen kommer. Skal være nok til å få deg igjennom det verste, og delene etter det er ikke så ille.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Meh, måk gjennom det første partiet, prøv å ha en mer power enn ham så du kan sabotere ham hver gang han prøver å ta en power - skyter han deg med én er du sannsynligvis dau.

Jafaen, du spiller jo på hard. Spar opp powerfist, og fist alle i ræva hans samtidig, så skal du se han går ned i flammer.
Og så runker du Dragnforce som en gud.