Gitar Helt 3

K999

Keystone State Of Mind
Altså det er jo på en måte metoden jeg prøver meg på, utenom det at jeg ikke kommer igang med bare hammer-ons. Men ja, er slik det må gjøres.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Guitar Hero III Expert Walkthrough

By Yetipants

List of sites that are allowed to use this walkthrough:
- No-one, stop stealing my stuff lam4z!

[...]

Through the Fire and Flames | Search code[87Doiu)=(##¤] |
----------------------------------------------------------------------

Okay, this is the big one. Ready?

Green, red, blue, yell... no, sorry, too slow mate! Again.
Green, red, blue, yellow, or... too slow again! Do the EF (elbow flick) technique we discussed earlier. There you go.
Green, red, bl... seriously, what's the matter with you? Screw this. *Leaves*
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Men det er en rød først, så er resten hammer-on. Slå rød, hold inne grønn og tap som en jævel. Det er derimot pissvanskelig, han som viste meg teknikken er så vidt jeg vet nest best eller noe i Noreg på GH III (han var i et mesterskap av noe slag) og har klart det typ tre-fire ganger.
 

K999

Keystone State Of Mind
Muse track pack ute. 500 points som vanlig. Stockholm Syndrome, Supermassive Black Hole og Exo-politics.

:D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Øyh, den skal jeg ha. Takk for tips.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hadde jeg hatt Wii-versjon av et hvilket som helst multiplatformspill hadde jeg vært irritert hele tiden, men ok.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Kjipt at det er så kjipt å spille Muse da, lololololololololololol. In other news har jeg snart runda II-ern :/
 
Through the Fire and Flames har faen meg blitt FC, helten er: iamchris4life!!!!

Jeg skjønner ikke at det går ann, men noen er sikkert bare født med über talent!!
 

K999

Keystone State Of Mind
Da var jeg faen meg endelig ferdig med Expert på GH3. Har spilt utrolig mye de siste 2 dagene, da en kamerat (som er dårligere enn meg.) ringte meg 12 om kvelden bare for å skryte av at han hadde klart Slayer på Expert. Så jeg klarte Slayer og siste boss battle-en i dag. Boss battle-en var ikke noe vanskelig. HIPP HURRA!
 
Ja, faen endelig. Du og klarte vel Boss Battle-en rimelig enkelt etter Slayer?
Ja, Lou gikk temmelig fort ned. Bare venta på en Whammy special. :D
Det som er litt morro er at jeg klarer Raining Blood hver gang jeg prøver nå.
Og før jeg klarte den første gang så sleit jeg som mann med ljåen.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Man får alltid en eller annen forløsning uten at man helt vet hva. Veit ikke hvor mange låter jeg har stått og stanga mot, og så klarer jeg dem plutselig uten å helt vite hva jeg har gjort forskjellig, og fortsetter å klare dem hver gang etter.
 
For dere som har spilt Mario Paint på SNES, så er det her her GOLD!
Helt greit med skills han karen her, jeg klarte bare å lage grise lyder med den compose delen. :D


Det ligger et tonn av andre GH related sanger der, som er laget i Mario Paint.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ikke for å påpeke hvor mye bedre dere er enn meg, men jeg rundet spillet på Hard for... 2 dager siden! Har klart alle bortsett fra One og Raining Blood for ca når spillet kom ut, men ikke tatt meg tiden til å ta de siste. Da var det Expert igjen, har spilt igjennom hvertfall halvparten, får se om jeg noengang tar meg tid til å gjøre det ferdig!
Hvor digg føles det? ; )
 
Det føles helt greit!
Jeg sleit _lenge_ med Raining Blood, så jeg fikk nesten semi-wood av å runde det på expert. :D
Lykke til!

Så du øvde på One her om dagen, gjetter at det lønte seg. :)