Gizmondo

#21
Opprinnelig skrevet av salamando@14.03.2005, 12.35
Håper du aldri lærer av dine feil, og er dømt til å leve i en ond sirkel av dumme handlinger.
Slutt med den tåpelige kvasi-mobbinga di da, Roy_nor. Får sånn flau humor vibber, omtrent som når jeg hører "The penis song" i filmen "The Sweetest Thing"
189722​
Du, som er den mest useriøse jeg har vært borti kan holde nesa di ute av ræva mi... Kom deg hjem til Shadar! *husj!*
 
#22
Du, som skal selge meg overpriset NTCS svada. Den kan du legge oppi ræva di nå som "nesa mi er borte".
 
#23
Opprinnelig skrevet av salamando@14.03.2005, 12.41
Du, som skal selge meg overpriset NTCS svada. Den kan du legge oppi ræva di nå som "nesa mi er borte".
189728​
Neimen... Hvorfor bytta du plutselig signatur da? oioi..
Har kanskje ikke så lyst på Suikoden 2 lengre nei? Jaja...

Jeg solgte det ikke overpriset, spør Thinaran, han kjøpte det av meg.

Men nå gidder jeg ikke å snakke noe mer om hvor idiotisk det er av deg å si at du skal kjøpe noe av meg, for så å ignorere alle PM jeg sender til deg...
 
#24
Du vet jeg troller ja?

Tingen var at jeg trodde du skulle selge meg PAL versjonen, bare for å skifte I siste PM og si at du skulle selde meg den amerikanske versjonen. Jeg har lyst på Suikoden II, men jeg har ikke anledning til å modde min Ps2 pga av det.
 
#25
Opprinnelig skrevet av roy_nor+14.03.2005, 12.44-->
<!--QuoteBegin-salamando
@14.03.2005, 12.41
Du, som skal selge meg overpriset NTCS svada. Den kan du legge oppi ræva di nå som "nesa mi er borte".
189728​
Neimen... Hvorfor bytta du plutselig signatur da? oioi..
Har kanskje ikke så lyst på Suikoden 2 lengre nei? Jaja...

Han bytta signatur fordi jeg satt rett bak han og sa "MON" en gang for mye. Og fordi du er homo og overpriser=)
189731​
[/b]
 
#26
Opprinnelig skrevet av impywimpy@13.03.2005, 18.34
Bungie skal visstnok lage spill til Gizmondo, og det er i det minste lov å håpe på at det blir bra.

Angående konsollen, så har jeg ingen spesiell formening, hverken den ene eller den andre veien.
189409​
Bungie, da får vi kanskje se Halo på Gizmondo, det hadde vært dritfett :mrgreen:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Ja, for Halo er jo det eneste Bungie har laget. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Vet du, jeg har hatt NØYAKTIG den tanken.
Vel, ikke nødvendigvis at Bungie skulle gjøre det, ettersom Abuse nå er PD. Men Abuse - eller noe Abuse-lignende - på DS, det hadde EID.
 
#30
Det gikk jo for noen måneder siden rykter om at Halo ville komme til DS
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
...Som rimelig kjapt ble tilbakevist. Poenget var...? :p
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#32
Poenget var at Gizmondo kan ta seg en bolle.

Fair nok at Tiger hadde ett lite marked way back, men hvis de håpet på comeback med dette her burde de geleides opp til galgen alle mann. Dette er en jalla smartphone med GPS ffs, ikke en spillemaskin.

No sidetalkin', no love...
 
#33
Fikk meg en god latter første gangen jeg så designet til Gizmondo! :ler:
Spillmarket blir helt sikkert liten til den rabbatten her, og så er prisen høy. Har også hørt at skaperne av denne maskinen er helt ny i bransjen. Så jeg kommer sannsynligvis ikke til å engang vurdere å kjøpe meg denne håndholdte maskinen. :p
 
#34
Jeg har testet maskinen ganske mye, og er litt både og. GPS-funksjonen er knalltøff og gir utviklere mange spennende muligheter. Men spillene jeg har testet er triste greier, og når maskinen bruker over minuttet på å starte.
 
#35
Har også testa maskinen. Og ville ALDRI kjøpt den. Den føles ikke rett i hånden. Knappene føles litt for billige ut. Og ja, maskinen tar en evighet å starte opp. Og når den har endelig starta opp så finner man kjapt ut at spillene er bare søppel fra ende til annen.

Jeg hadde heller kjøpt meg en gammel GBA fremfor Gizmondo. Seriøst..

Rest In Peace Gizmondo, du er dau allerede. Du vet det bare ikke selv enda :p
 
#36
Jeg ser at Netshop.no har tatt inn Gizmondo

veil. pris er 2295,-

Virker intrs at den har sinnsykt mange funksjoner, den overgår jo PSP :D
Med tanke på muligheten for å sette inn Sim-kort tenker jeg på.

Men ser ut som om de har bæsja littt på leggen og ikke tatt med WiFi.

Noen som vet om det går å ringe med denna tingen?
 
#40
Går det ann å se på filmer på denne maskinen da. De skulder knappene så litt crappy ut. Men veit aldri før man har den i hånda.