Ja...? Jeg liker dem ikke fordi de ikke er gode spill, ifølge de kriteriene jeg stiller. Ikke vet jeg hvorfor du ikke er enig med meg, men jeg har ikke lest så mange argumenter fra deg som prøvde å påpeke hvorfor mine argumenter er for dårlige. Når det er sagt så er ikke God of War-spillene katastrofale heller, og jeg har sansen for det de prøver å gjøre med bossene sine (ganske mye mindre sans for det de faktisk får til, dog (pluss for at det er med pupper også, forresten (minus for at Sony tror de hadde saltvannsinnlegg i antikkens Hellas))), men som helhet synes jeg God of War er ganske slappe saker. Og det er ikke helt fett når det er snakk om en serie hvor du spiller en gæærn idiot som er ute etter å drepe Gud.
Enda en ting jeg ikke liker med God of War er forresten at de skriver Kratos som verdens største pikk uten et snev av positive egenskaper, og det kjemisk fritt for humoristisk sans eller ironi. Manus i de spillene er så grove og dumme at jeg blir i dårlig humør av det. >:/
PS: Hvis Aleks eller noen andre prøver seg med "jammen det er jo en klassisk gresk tragedie" så må jeg bare få informere om at å gjøre det medfører at luftrøret ditt spontant gror igjen fordi hjernen din skammer seg sånn over uvitenheten din. Vi trenger et norsk ord for "oblivious", forresten.
Enda en ting jeg ikke liker med God of War er forresten at de skriver Kratos som verdens største pikk uten et snev av positive egenskaper, og det kjemisk fritt for humoristisk sans eller ironi. Manus i de spillene er så grove og dumme at jeg blir i dårlig humør av det. >:/
PS: Hvis Aleks eller noen andre prøver seg med "jammen det er jo en klassisk gresk tragedie" så må jeg bare få informere om at å gjøre det medfører at luftrøret ditt spontant gror igjen fordi hjernen din skammer seg sånn over uvitenheten din. Vi trenger et norsk ord for "oblivious", forresten.