God of war 3

Yes da folkens.

I helga kom det mye en del mer info om god of war 3. På gamespot kan du blant annet se en trailer med ingame grafikk, et intervju og du kan lese hva gamestop syntes om den spillbare demoen de fikk se.

Jeg må si at dette var akkurat hva jeg ville se. Jeg kan knapt vente til å få dette spillet i hus. Men hvorfor ta mitt ord på det? Se selv mennesker.:D Utviklerne snakker om spillbar demo og kanskje vi får en release dato på E3. Det ser bra ut for PS3. Det gjør det virkelig.

CyberK

Finner ikke på noe.
Nilo min venn, har du forlatt Sony defence forcen? :(

That being said, det ser ut til at GoW III blir teh shit. Her i huset gikk hele forrige uken med til å spille utgave I og II siden romkameraten min på mystisk vis aldri hadde spilt dem til tross for at han er fan av akkurat slike spill. God of War ser fortsatt uforskammet godt ut til tross for at det har vært et generasjonsskifte i konsollverdenen siden den gang. (Jeg har alltid likt å se på spillet mer enn å spille det.) Så her gikk det daglig i roping og andre overdrevne testosteron-handlinger, slik det skal være i et hus med bare gutter. Av det jeg leser om treer'n virker det som at de beholder det som funker og legger til de tingene som folk alltid har hatt lyst til å gjøre. (Som for eksempel å hoppe opp på kyklopen slik at det ikke bare er slemmingene som får styre han rundt med velplasserte og vonde knivstikk i skulderne.)

We'll now be adding "having your horns ripped off and stabbed into your eyes" to our list of ways we wouldn't like to die.
:D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
På gamespot kan du blant annet se en trailer med ingame grafikk, et intervju og du kan lese hva gamestop syntes om den spillbare demoen de fikk se.
La meg gjette: Det ser ut som før bare med bedre grafikk og mer dill på skjermen, "We didn't set out to revolutionize the God of War experience, but rather evolve it" og "It's more of the same, but that's no bad thing"?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Speil!

Jeg så traileren på nytt nå. Dette kommer til å overgå de tidligere spilla lett. Det er lenge siden jeg har sett en trailer som gir meg så lyst til å spille et spill. Dette er uten tvil spillet jeg gleder meg mest til. Hadde jeg ikke hatt ps3 så hadde jeg skaffet meg det for dette spillet. Kommer mange gromme spill til PS3 dette året, og jeg spår at dette kommer til å toppe dem alle. :D

Dette blir et godt år for PS3:)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sjekka traileren nå, og... vel: Samme komboer som i God of War? Jepp. Biff versjon av hansken fra Chains of Olympus? Check. Fortsatt fokus på grafikk over gameplay? Du veit det. GoW3 kommer nok til å bli kongen på GoW-haugen, men det er fortsatt en maurtue. Skuffa. :(

>_<

Hvilke forhåpninger har dere til titanbanene da folkens? Er forsåvidt litt tidlig å si så mye om de, men utvilkerne gjorde jo et stort poeng ut av dem. Jeg er spent på åssen innvirking de vil ha på gameplay. Jeg digger at det kan se ut som at tanken er at mye av spillet vil være kampen for å komme opp til olympus. Når jeg spilte ferdig GoW2 var jeg litt spent på åssen de skulle gjøre det. "Jaja. Olympus er vel et stort sted da." tenkte jeg. :p En veldig kul måte å innkludere titanene på absolutt.

Liker også godt at man kan bytte våpen i comboer. Jeg ser for meg å løpe inn i en klynge demoner, smelle driten av de med cestus og avslutte med knivene. At du kan bruke fiender som rambukk blir fantastisk. Å ri på kykloper. My god. Det så så bra ut at det ikke er godt for hjertet mitt en gang. Kratos var tøff før, men nå... Jeg har ikke ord.