God of War blu-ray collection

#22
720p er ikke og har aldri vært full HD. Men det vil selvsagt se bedre ut enn tidligere. Det er begynner å bli så lenge siden jeg runda God of War 1 så jeg skal ikke se bort ifra at jeg må ha denne pakken.
 
#24
Skal ha! Dette er jo supre nyheter. God of war er absolutt en av favorittseriene mine. KONGE!
 

oma

Village Drunk
#26
Jeg tror jeg bare spiller gjennom GoW1-2 på 60 GB min jeg.

Åja, dere har ikke slik dere nei.

Heh.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Hallais gutta, hva ga dere for PS3-ene deres'a?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#30
Kjøpte en brukt 60GB på eBay. Kostet ikke mer enn hva en nerfa modell kostet her til lands.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Kjøpte min for 2000 spenn, jeg. Ny. :smug:

Edit: Okay, et par smileys skal inn her.
 

Lodin

Der Waaaah
#32
Hvis jeg noensinne mekker et spill skal det være no sånn strategisk dypt RPG-FPS. Det skal hete Cradle of Destruction og så skal jeg rage hver gang noen tror det er snakk om et annet spill.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#33
Og hver gang noen skriver navnet ditt tre ganger på et nettforum så dukker du opp og flaunter med PhD-en din og truer med søksmål hvis noen skriver at spillet ditt er drit?
 

Lodin

Der Waaaah
#34
Ikke glem at jeg og jevnlig kommer til gå til angrep på brusautomater, har et hode på størrelse med en Xbox og er drevet av fordømte menns sjeler.
 
#35
Jeg betalte 5 000 blanke for min PS3 av instaangst for å gå glipp av PS2-modellen.

Jepp, dust.
 
#36
Min maskin kostet meg 2 Euro. Slå den ;) Spillehall premie ftw
 
#37
Jeg betalte 5 000 blanke for min PS3 av instaangst for å gå glipp av PS2-modellen.

Samme her. Fikk med to kontroller og to spill som jeg riktignok ikke likte, men bytta i et spill jeg ville ha. Jeg har forsåvidt brukt enda mer penger på ps3en min siden det nå ikke er en 60 gb, men en 500gb. Har ikke angret det et eneste sekund på noen av kjøpene.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#38
1500 ny, nigrås. Men jakter 60gigen, en dag!
 
#39
Min koster 25 kroner, også kjent som èn melding til Mess TV. :smug:
 
#40
Jeg tviler på du kun sendte EN sms til Mess TV da :p Men velkommen skal du være til "Jeg-fikk-ps3-til-under-30-spenn-klubben"