God of War blu-ray collection

Drauden

SGs kollektive lillebror
#41
Dette er nå den offisielle "Hvor-mye-du-betalte-for-din-PS3"-tråden.
3400 kroner for en med 80 Gb.
 
#42
Telefonregninga mi sier noe annent. :smug:
 

Lodin

Der Waaaah
#44
3400 for en 80 gig med to spill og en film. Døde etter en gangs bruk så den måtte tilbake til Sverige til reprasjon, men etter det ble den stansa i tollen når den skulle inn i Norge igjen fordi repratørene hadde mista papira på at den var min. Endte med at jeg fikk hele beløpet tilbake.
Så kjøpte jeg enda en, denne på 120 gig til 3300 og denne hadde med dualshock og. Alt i alt tjente jeg fint på det, men vil ikke anbefale det.
 
#49
Brått ett lite hakk sweetere, mao.

Jeg er egentlig lei GoW. Eneren var et godt spill, men da jeg skulle begynne på toeren merket jeg at jeg manglet motivasjonen. Har derfor ikke noe særlig behov for treeren, da toeren er så godt som uspilt.

Korrekt, grafikken i GoWII er så bra at jeg driter i grafikkforbedringen til treeren.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#52
Kommer tidligere enn juletider visstnok, nemlig 17 november. Og da gidder jeg ikke skaffe på release, fordi da starter jo 90 års jubileumet til Armistice Day, som Kong George V fikk anerkjent (dette hadde selvfølgelig ikke vært mulig uten Edward George Honey).
 

Lodin

Der Waaaah
#53
GoW3 demoen skal vistnok følge med på District 9 BRen også. Sånn i tilfelle det var noen av dere som bare skulle ha dette bare for den.
 

Terje

mostly harmless
#56
Da er God of War Collection kommet fra over dammen, og førsteinntrykket er forsåvidt bra. Har bare spilt gjennom begynnelsen og kverka Hydraen i enern så langt. Spillet ser unektelig digg ut i 720p, og flyter helt greit i 60Hz. Virker ikke som de har gjort noe med teksturer og effekter ellers i spillet, bare kjører det i høyere oppløsning. De lengre FMV-sekvensene som har med storyen å gjøre er i HD-kvalitet nå, mens de korte som bare kjapt introduserer et nytt spill-element (som en ny fiende eller noe sånt) er i gammel standard definisjon. Ser ikke ut som de er oppskalert noe engang, og de ser derfor ganske mye verre ut enn gameplayet gjør nå, ironisk nok.

Ellers er det jo samme gode gamle spillet. Og en god unnskyldning til å spille gjennom det og toeren igjen før nummer tre kommer ut.

Apropos nummer tre, det fulgte med en redeem kode til E3 demoen, Siden jeg er en av Sonys høyest verdsatte brukere har jeg selvfølgelig fått en slik tilsendt allered, så trenger ikke denne. Så om noen vil ha den får de bare si fra. Aner ikke om den fungerer på norsk maskin/brukerkonto såklart.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#57
Du vet hva de sier: Kan du være så snill å sende den til meg? :)
 

Terje

mostly harmless
#58
Den er god. :) Forumet sier du ikke ønsker å motta personlige meldinger, så det ble 'send e-post til' løsningen istedet.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#59
Rart. Jeg finner ingen innstillinger som ikke er skrudd på 'receive'. Uansett, takk for demo. :D
 
#60
Jeg er tydeligvis ikke en av sonys mest verdsatte brukere, men her om dagen fikk jeg jammen tak i demoen like vel.

Kos. Det er alt jeg har og si. Det er som God of War 2. Bare mer.